معاونان دادستان تهران در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان پرداختند

11:39 - 11 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۴۹۵۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاونان دادستان تهران با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و دریفات مشکلات قضایی شهروندان، دستورات لازم را برای حل و فصل دغدغه نمازگزاران صادر کردند.

خبرگزاری میزان - در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین و دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط بی واسطه مقامات قضایی با شهروندان، سه نفر از معاونان دادستان تهران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در سه راه طالقانی، به درخواست ها و مشکلات حقوقی، قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

اصغرمهرنیا معاون دادستان و سرپرست داسرای ناحیه 6، حامد محسن پور، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 38 و مهدی آقایی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 7 حضور داشتند.

با توجه به تأکیدات دادستان عمومی و انقلاب تهران دایر بر انجام این برنامه با حضور مدیران شهری و مقامات انتظامی جهت رسیدگی به مطالبات اجتماعی و امنیتی مردم، معاونان دادستانی تهران را قضات دادسرا، شهردار منطقه 17، شهرداران نواحی آن منطقه و سرکلانتر و روسای کلانتری منطقه همراهی کردند.

هیأت اعزامی از دادستانی تهران پس از اقامه نماز جماعت در دیدار چهره به چهره با مردم محله و نمازگزاران پاسخگوی سؤالات حقوقی، قضایی و مشکلات مربوط به خدمات شهری و انتظامی بودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *