هنوز با باشگاه به توافق نرسیده‌ام و منتظر هیئت مدیره هستم/ بابادی از قول خودش من را سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی کرده!

13:33 - 14 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۴۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من هنوز با باشگاه نفت مسجدسلیمان به توافق نرسیده‌ام و مدیرعامل باشگاه از قول خودش خبر سرمربیگری من را رسانه‌ای کرده است.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با صحبت‌های بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که اعلام کرده با محمود فکری به توافق رسیده‌ایم و وی فصل بعد در لیگ برتر سرمربی تیم ما خواهد بود، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست و اصلا توافقی صورت نگرفته است. فعلا تا تکلیف باشگاه و جلسه هیئت مدیره برگزار نشود، هیچ چیز مشخص نیست.

وی افزود: بابادی مدیرعامل باشگاه شب گذشته با من تماس گرفت و گفت می‌خواهم اعلام کنم با محمود فکری به توافق رسیده‌ایم و سرمربی فصل بعد تیم نفت مسجدسلیمان خواهی بود که من در جواب مدیرعامل باشگاه گفتم فعلا دست نگه دارید، اما بابادی خبر سرمربیگری من در نفت را رسانه‌ای کردند.

سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان ادامه داد: همین الان هم اگر اعضای هیئت مدیره باشگاه از خبر سرمربیگری من با خبر شوند احتمال ناراحتی‌شان وجود دارد، چون قرار است همه چیز در جلسه هیئت مدیره باشگاه مشخص شود. اصلا مشخص نیست که اعضای هیئت مدیره باشگاه بابادی را در سمت خود ابقا کنند یا اینکه با فرد دیگری برای مدیرعاملی به توافق برسند.

فکری گفت: اگر کسی دیگر در جلسه باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل انتخاب شود همه چیز روی هوا خواهد بود و اصلا شاید فرد جدید دوست نداشته باشد با من کار کند و با مربی دیگری توافق کند.

وی در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: من از همه چیز بی اطلاع هستم، واقعا من همانطور که گفته‌ام فقط مدیرعامل باشگاه شب گذشته با من تماس گرفت که بگوییم که با شما تمام کرده‌ایم که من گفتم نه اصلا چنین چیزی را نگویید و رسانه‌ای نکنید. بابادی نباید سرمربیگری من با باشگاه را رسانه‌ای می‌کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *