بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است

8:01 - 15 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۴۶۲۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است، عنوان کرد: به دلیل پررنگ شدن همین خصایص در مردم فلسطین است که رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته احساس خطر بیشتری می‌کند.

بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش استحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه هر چه زمان می‌گذرد حساسیت و محوریت موضوع آزادسازی فلسطین روشن‌تر می‌شود، اظهار کرد: تنها راهکار آزادسازی فلسطین از گذرگاه مردم این سرزمین عبور می‌کند.

وی افزود: شدت گرفتن اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آن‌ها متوجه شده‌اند جریانات دولتی و سران کشور‌های مرتجع عربی قادر به انجام کاری برای آن‌ها نیستند و این مردم هستند که وقتی اراده کنند، به آنچه که می‌خواهند می‌رسند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بصیرت و روحیه جهادی مردم فلسطین روز به روز در حال افزایش است، عنوان کرد: به دلیل پررنگ شدن همین خصایص در مردم فلسطین است که رژیم اشغالگر قدس نسبت به گذشته احساس خطر بیشتری می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه مرگ تدریجی رژیم اشغالگر سال به سال نزدیک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: بیداری ملت‌های منطقه و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *