پروژه مسکن باب‌ الحوائج قرچک به نتیجه رسید/ ورود مدعی العموم به منظور رفع مشکل فاضلاب روستای محمدآباد / حل مشکلات یکی از کارخانه‌های لبنیاتی در حومه تهران

8:46 - 01 آبان 1397
کد خبر: ۴۲۴۵۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حل مشکلات یکی از کارخانه‌های لبنیاتی در حومه تهران، اتمام پروژه مسکن باب‌ الحوائج قرچک و ورود مدعی العموم به منظور رفع مشکل فاضلاب روستای محمدآباد قرچک و بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی این شهرستان از جمله اقدامات مهم دادستانی در زمینه احقاق حقوق عامه است.

پروژه مسکن باب‌ الحوائج قرچک به نتیجه رسید/ ورود مدعی العموم به منظور رفع مشکل فاضلاب روستای محمدآباد / حل مشکلات یکی از کارخانه‌های لبنیاتی در حومه تهرانبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حل مشکلات یکی از کارخانه‌های لبنیاتی در حومه تهران، اتمام پروژه مسکن باب‌ الحوائج قرچک و ورود مدعی العموم به منظور رفع مشکل فاضلاب روستای محمدآباد قرچک و بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی این شهرستان از جمله اقدامات مهم دادستانی در زمینه احقاق حقوق عامه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک ضمن اشاره به تاخیر افتادن افتتاح اولین بیمارستان شهرستان قرچک (بیمارستان شهید ستاری) گفت: طی جلسات و نامه‌نگاری به وزیر بهداشت خواستیم که روند ساخت و افتتاح بیمارستان سریعتر انجام شود. بیشتر بخوانید.

همچنین حجت الاسلام سینکایی ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی گفت: تلاش می‌کنیم تا در صورت امکان کارگاه یا کارخانه‌ای تعطیل نشود و این در صورتی است که حمایت از تولیدات و کارخانه‌های داخلی تنها به شعار بسنده نشود بلکه باید به صورت جزئی از فرهنگ، در جامعه نهادینه شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای کارخانه وارنا (تولیدکننده لبنیات) طی ماه‌های اخیر گفت: این موضوع در شورای تامین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اقدامات انجام گرفته مشکلات کارگران حل شده و کارخانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.بیشتر بخوانید.

وی ضمن اشاره به ورود مدعی العموم برای احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، از بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی طی ماه آینده در این شهرستان خبر داد و آن را راهکار مهم برای کاهش بار ترافیک و آمار تصادفات برشمرد.

حجت الاسلام سینکایی بیان داشت: طی برگزاری جلسات متعدد با مسئولین و مالکین تمام املاکی که در معرض بازگشایی این پروژه بود و با جلب رضایت از آن‌ها توسط شهرداری، کل املاک در تملک شهرداری قرار گرفت تا در آینده شاهد بازگشایی پروژه کمربندی جنوبی باشیم.بیشتر بخوانید.

از سویی حجت الاسلام و المسلمین سینکایی ضمن تاکید بر احقاق حقوق عامه از پیگیری و صدور دستورات لازم برای رفع مشکل فاضلاب روستای محمدآباد این شهرستان خبر داد.بیشتر بخوانید.

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین پرونده شهرستان قرچک که اخیراً به نتیجه رسیده است پروژه مسکونی باب‌الحوائج است که طی بررسی‌ها و جلسات انجام شده تعدادی از واحدهای مسكونی به صاحبانش تحويل داده شد. حجت الاسلام سینکایی گفت: در این زمینه یکی از متهمان دستگیر و همچنین ۳ متهم دیگر پرونده به جرم کلاهبرداری در ساخت و ساز و عدم پاسخگویی به مردم متواری هستند و این موضوع در حال پیگیری است.بیشتر بخوانید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *