یکی از اراذل و اوباش معروف زرند دستگیر شد

14:29 - 07 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۲۹۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف این شهرستان که به تهدید تعدادی از شهروندان اقدام کرده بود خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل و اوباش نظم و امنیت جامعه را مختل کنند.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف و مسلح این شهرستان که به تهدید تعدادی از شهروندان اقدام کرده بود خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل واوباش نظم و امنیت جامعه را مختل کنند.

وی اظهار داشت: شامگاه گذشته پس اعلام گزارشات مردمی و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مقارن ساعت ۲۲:۳۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع در خیابان چمران زرند بلافاصله مامورین گشت کلانتری ۱۲ در محل حادثه حاضر می‌شوند

قویدل عنوان کرد:ماموران انتظامی پس از تحقیقات میدانی متوجه می‌شوند فردی با یک قبضه کلت کمری اقدام به تهدید شهروندان کرده است.

وی بیان کرد:بلافاصله با دستور مقام قضائی و رعایت جوانب احتیاطی دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از یک تعقیب و گریز مامورین با اقدامات ویژه و عکس العمل سریع و استفاده از فنون دفاع شخصی در کمترین زمان ممکن و قبل از هرگونه تیراندازی متهم خلع سلاح و دستگیر می‌شود.

وی اعلام کرد: متهم فردی به هویت (م. الف) یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان است و دارای پرونده‌های متعدد درگیری، نزاع و فروش مشروبات الکلی می‌باشد.

دادستان زرند اعلام کرد: در این رابطه یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی یک خشاب ۱۰ تیری به همراه مقادیری مشروبات الکلی و یک دستگاه خودرو از متهم کشف و ضبط گردیده است .

دادستان زرند با بیان اینکه متهم باقرار مناسب در بازداشت است، عنوان کرد: پرونده در شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان در حال رسیدگی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *