درخواست فدراسیون‌ها برای افزایش سهمیه در بازی‌های آسیایی بررسی می‌شود/ اگر دولت و اسپانسر‌ها دوباره پول بدهند بین فدراسیون‌ها تقسیم می‌کنیم

11:16 - 05 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۲۳۱۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برخی فدراسیون‌ها مثل ژیمناستیک، سه‌گانه، بوکس، اسکیت و انجمن‌های ورزشی درخواست افزایش ورزشکاران‌شان را به کمیته داده‌اند که این موضوع را بررسی می‌کنیم

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اعتراض برخی فدراسیون‌های ورزشی به بودجه‌ای که کمیته ملی المپیک برای آنها در نظر گرفته اظهار داشت: سعی کردیم بودجه فدارسیون‌ها را به صورت عادلانه تخصیص دهیم.

وی افزود: آنچه مسلم است ما بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و اعزام کاروان به این بازی‌ها هزینه‌ زیادی برای کمیته دارد. ما آن مقدار بودجه‌ای که دولت برای کمیته در نظر گرفته بوده را بین فدراسیون‌ها تقسیم کرده‌ایم. البته اگر بتوانیم دوباره از دولت یا اسپانسرها بودجه دریافت کنیم آن را به فدراسیون‌ها اختصاص خواهیم داد.
شهنازی در مورد این که درخواست فدراسیون‌ها مبنی بر افزایش سهمیه ورزشکارانشان در بازی‌های آسیایی جاکارتا به کجا انجامید، تصریح کرد: برخی فدراسیون‌ها مثل ژیمناستیک، سه‌گانه، بوکس، اسکیت و انجمن‌های ورزشی درخواست افزایش ورزشکاران‌شان را به کمیته داده‌اند که این موضوع را بررسی می‌کنیم و اگر امکانش بود سهمیه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره نامشخص بودن سرمربی تیم والیبال ب ایران که قرار است در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کند، خاطرنشان کرد: انتخاب مربی تیم والیبال ب مثل سایر رشته‌ها بر عهده فدراسیون مربوطه است. ما این موضوع را رصد می‌کنیم تا سرمربی این تیم هم انتخاب شود.

وی در پایان در مورد این که لیست نهایی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا چه زمانی اعلام می شود، خاطرنشان کرد: لیست نهایی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا تا اواخر خرداد اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *