امیری: هرکاری می‌کنیم تا مردم ایران را خوشحال شوند/ دیدار با ترکیه محک جدی برای ما است

14:22 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۲۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان خوبی در سطح لیگ‌های اروپایی دارند و قطعا بازی برابر این تیم یک محک خیلی جدی برای ماست.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید امیری درباره آخرین وضعیت تیم ملی، اردوی ترکیه، برگزاری بازی دوستانه و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*حس الان را تاکنون نداشته‌ام

در فوتبال دنیا تعداد محدودی از بازیکنان می‌توانند حضور در جام جهانی را تجربه کنند و خیلی خوشحالم که این شرایط برایم مهیا شده تا بتوانم در مقطع پیش از جام جهانی عضوی از تیم ملی باشم. امیدوارم که تا زمان آغاز بازی‌ها بتوانم در لیست تیم ملی باشم و بتوانم به پرچم کشورم خدمت کنم. اگر حقیقت را بخواهید باید بگویم حسی که اکنون دارم را در مدت چهار سال حضورم در تیم ملی نداشته‌ام و برای آغاز مسابقات لحظه شماری می‌کنم. این حس یکسان بازیکنان تیم ملی است و همه برای حضور در مسابقات لحظه شماری می‌کنیم. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم عضوی از تیم ملی باشیم. در این راه نیاز داریم تا با دعای خیر مردم و حمایت‌شان وارد مسابقات شویم. این را می‌دانیم که اگر افتخاری نصیب تیم ملی شود، خوشحالی‌اش به همه مردم بر می‌گردد. امیدوارم همه ما را دعا کنند تا بتوانیم با سربلندی به ایران برگردیم.

*مردم می‌خواهند قهرمان به کشور برگردیم

طبیعی است که پس از هفت سال نتایج خیلی خوب و حضور در رتبه نخست برترین تیم‌های آسیایی و اینکه تیم ملی همیشه در این چند سال توانسته مقابل رقبایش سربلند بیرون بیاید، انتظار‌ها هم بالا رفته باشد و این انتظار مردم هم نا به جا نیست. آنها انتظار دارند که ما بازی‌های خوبی انجام بدهیم و قهرمان گونه به کشور برگردیم. از طرف مقابل ما هم از مردم توقع داریم که پشت تیم ملی را خالی نکنند و مثل همیشه از تیم ملی دفاع کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *