رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شاخصه یک بسیجی در سازمان، باید بیشترین بهره وری و کمترین هزینه باشد

14:22 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۲۰۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری کل استان یزد گفت: رسالت هر فرد بسیجی در هر اداره و سازمان، ترویج و تداوم روحیه بسیجی یعنی بیشترین بهره وری و کمترین هزینه در بین سایرکارکنان است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، محمدرضا حبیبی رئیس دادگستری کل استان یزد در هفتمین جلسه مجمع عالی حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد، گفت: رسالت هر فرد بسیجی در هر اداره و سازمان، ترویج و تداوم روحیه بسیجی یعنی بیشترین بهره وری و کمترین هزینه در بین سایرکارکنان است.

رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان استان یزد افزود: رعایت نظم، برخورد مناسب با مردم، احساس دین به خون شهدا و معیار قرار ندادن کار در برابر حقوق از ویژگی‌های افراد بسیجی است که باید در بین سایر کارکنان تسری یابد.

حبیبی حق محوری، عدالت گرایی و ولایت مداری را از دیگر شاخصه حقوقئانان بسیجی ذکر کرد و اظهار داشت: در شاکله بسیج حقوقدان، وکیل و قاضی خود را همکار یکدیگر می‌دانند و هر دو در جهت کشف حقیقت قدم برمی دارند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: اعضای سازمان بسیج حقوقدانان فارغ از هر پست و مقامی که دارند خود را بسیجی می‌دانند و در قالب این تشکل در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

شایان ذکر است هفتمین جلسه مجمع عالی حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد، با حضور کامل اعضاء برگزار و ابراز نظرات و پیشنهادات مدعوین دستور کار پیگیری حقوقی چندین دستور کار حقوقی و قضایی در جلسه مطرح و جهت پیگیری تصویب گردید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *