رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۱۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و تهران بزرگ

13:08 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۹۸۲
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی  از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر طی عملیات مشترک با پلیس استان تهران بزرگ خبر داد.

کشف ۱۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و تهران بزرگ به گزارش گروه جامعه   سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقات مشترک خود با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران بزرگ، از فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر که به صورت گسترده در سطح کشور فعالیت می‌کرد، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های غربی به مرکز کشور می‌باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی، خودروی مورد نظر را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ سپهوند با اشاره به کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیف شده، بیان داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی در پایان با تأکید بر وجود عزم راسخ از سوی پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، شاهد شکوفایی هر چه مطلوب امنیت اجتماعی و ریشه کنی این بلای خانمان‌سوز از سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *