رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش ظرفیت‌های آموزشی برای کاهش تاخیر و روزآمدی اعزام مشمولان به دوره خدمت سربازی

12:35 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۹۷۹
رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا  از افزایش ظرفیت‌های آموزشی برای کاهش تاخیر و روز آمدی اعزام مشمولان به دوره خدمت سربازی خبر داد.


افزایش ظرفیت‌های آموزشی برای کاهش تاخیر و روزآمدی اعزام مشمولان به دوره خدمت سربازیبه گزارش  گروه جامعه ، سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی که برای بازدید از معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به مشهدالرضا (ع) سفر کرده است، اظهار داشت: از اینکه توفیق زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را یافته‌ایم، خداوند را شاکر هستیم.

وی افزود: ابعاد ماموریتی و گستره کار در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی بعد از تهران بیشترین حجم کار را داراست و خوشبختانه با وجود بیشتر اعزام مشمولان، شاهد رضایتمندی مردم عزیز و شهروندان فهیم و قانون‌مدار هستیم.

سردار نوروزی گفت: در ماه‌های اخیر با پشتیبانی‌های سردار "کریمی"، فرمانده انتظامی خراسان رضوی شاهد تحولات گسترده و توسعه‌ای در معاونت وظیفه عمومی استان بوده‌ایم و این اقدامات، تلاش و اهتمام جدی برای خدمت صادقانه به مردم و ایفای نقش و ماموریت‌های محوله جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان با عرض خداقوت به کارکنان معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از افزایش ظرفیت‌های آموزشی خبر داد و گفت: امیدواریم با این افزایش ظرفیت‌های آموزشی، تاخیر‌های اعزام مشمولان را کاهش داده و به روزآمدی برسیم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *