ضرورت پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی/حل مشکل ۱۷ شرکت تولیدی در سال ۹۶

12:35 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۹۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در اولین جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این استان بر پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه، اولین جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی در سال ۹۷ تشکیل شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان بر پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد.

بررسی درخواست در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حقوق ارتفاقی، مسائل مالیاتی و اسناد مالکیتی پلاک موصوف به اراضی شجاع، طرح گزارش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص ممانعت اهالی روستای زمهریر شهرستان مرند از عملیات اکتشافی شرکت الماس زرین سنگ ایرانیان و بررسی گزارش اداره کل دامپزشکی استان در خصوص احداث تأسیسات توسط شرکت مبسا (واحد بی خطرسازی پسماند پزشکی) در اراضی منطقه اسپیران و عدم رعایت حریم ۳۰۰ متری تعیین شده توسط اداره کل دامپزشکی استان از جمله مسائل مطرح در این جلسه بود که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در ابتدای این جلسه موسی خلیل الهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارشی از عملکرد ستاد در سال ۹۶ ارائه داد و گفت: مشکل ۱۷ شرکت تولیدی در سال ۹۶ در ستاد مطرح و اغلب آن‌ها حل و فصل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *