ادامه اُفت و خیز یورو در بازار/ بیشترین نرخ ۷۹۸۱ تومان

4:00 - 04 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۷۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی ماهانه یورو نشان می دهد که بیشترین نرخ در روز ۲۱ اردیبهشت ماه با رقم ۷ هزار و ۹۸۱ تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بررسی نرخ یورو در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می‌دهد که میانگین ارزش یورو به واسطه ۲۸ روز کاری در فروردین ماه سال جاری رقم ۷ هزار و ۲۹۴ تومان بوده است.

در این بین یورو در روز اول اردیبهشت ماه با نرخ ۶ هزار و ۸۶۰ تومان کار خود را آغاز کرد و در ۳۱ اردیبهشت ماه با نرخ ۷ هزار و ۴۲۹ تومان به کار خود پایان داد.

بررسی نرخ یورو در اردیبهشت ماه حاکی از آن است که این ارز در آخرین روز از ماه نسبت به اوایل فروردین با رشد ۵۶۹ تومان قیمت روبرو بوده است.

در این میان بیشترین نرخ یورو در بازار آزاد مربوط به ۲۱ اردیبهشت ماه با رقم ۷ هزار و ۹۸۱ تومان بوده است و کمترین نرخ در روز ۴ اردیبهشت ماه با رقم ۶ هزار و ۷۹۸ تومان بوده است.

لازم به ذکر است که اختلاف قیمت بین کمترین و بیشترین نرخ یورو در اردیبهشت ماه بالغ بر هزار و ۱۸۳ تومان بوده است.

نگاه اجمالی به نمودار نرخ یورو در اردیبهشت ماه نشان می‌دهد که این ارز در ابتدای ماه با اُفت و خیز کمی کار خود را آغاز کرد و بعد از آن روند صعودی قیمت را پیش گرفت و با افت اندک دوباره روند صعودی به خود گرفت و بعد از رسیدن به بیشترین نرخ در اردیبهشت ماه دباره روند کاهشی به خود گرفت.

در این میان روند کاهشی قیمت یورو عمر زیادی نداشت به طوریکه بعد از افت و خیز فراوان دوباره به سیر صعودی قیمت بازگشت و با همین روند کار خود را به پایان رساند.

ادامه اُفت و خیز یورو در بازار / بیشترین نرخ ۷۹۸۱ تومان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *