تشکیل جلسه سه جانبه به منظور افزایش نگاه حمایتی در بخش مالیات/ تعدیل مشکلات مالیاتی واحد‌های تولیدی در جهت حمایت از کالای ایرانی

14:00 - 03 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۶۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آسیابی از تشکیل جلسه سه جانبه با حضور بازرس کل استان و مدیرکل امور مالیاتی در زمینه افزایش نگاه حمایتی در بخش مالیات استان سمنان از سرمایه گذاران خبر داد.

خبر پنج شنبه/// تشکیل جلسه سه جانبه به منظور افزایش نگاه حمایتی در بخش مالیات/ تعدیل مشکلات مالیاتی واحد‌های تولیدی در جهت حمایت از کالای ایرانیحیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری این استان گفت: تمامی دستگاه‌ها در حفظ خط تولید کارخانجات و شرکت‌های تولید کننده کالای ایرانی اهتمام لازم را بکار گیرند.

وی از تشکیل جلسه سه جانبه با حضور بازرس کل استان و مدیرکل امور مالیاتی در زمینه افزایش نگاه حمایتی در بخش مالیات استان سمنان از سرمایه گذاران خبر داد و افزود: اخذ مالیات در حالی که بخش عظیمی از بودجه‌های کشور از این راه تامین می‌شود اجتناب ناپذیر است، اما تعدیل مشکلات مالیاتی واحد‌های تولیدی نیز در حمایت از تولید کالای ایرانی مورد انتظار است.

دادستان مرکز استان سمنان گفت: جهت کمک به تولید کنندگان پیشنهاداتی به اداره کل امور مالیاتی در راستای حمایت از تولید کنندگان ارائه شده است.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های آموزشی بامدیران و کارکنان مالیاتی با موافقت و حضور بازرس کل استان خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *