رئیس سازمان انرژی اتمی درباره «نظام آموزشی کشور» به نمایندگان توضیح داد

17:49 - 01 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۵۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون اب حضور رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در این جلسه سوالاتی از آقای صالحی درباره برنامه‌های سازمان انرژی اتمی برای نظام آموزشی کشور و نسل‌های آینده، پرسیده شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی به سوالات جمعی از نمایندگان درباره «فعالیت‌های پژوهشی هسته‌ای» پاسخ دادبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سید حمایت میرزاده در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس»، گفت: آقای دکتر علی‌اکبر صالحی میهمان امروز جلسه کمیسیون بود تا به سوالات جمعی از نمایندگان درباره فعالیت‌های پژوهشی هسته‌ای پاسخ دهد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه سوالاتی از آقای صالحی درباره برنامه‌های سازمان انرژی اتمی برای نظام آموزشی کشور و نسل‌های آینده، پرسیده شد.
 
وی افزود: اطلاعات نسل آینده درباره پژوهش‌های هسته‌ای، نحوه ورود پژوهش‌های هسته‌ای در کتب درسی و انتخاب رشته هایی در زمینه پژوهش‌های هسته‌ای کشور از جمله سوالات مطروحه در این جلسه بود.

میرزاده بیان کرد: در این جلسه عنوان شد که کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری کمک حال دولت در زمینه‌های برشمرده شده باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری گفت: توضیحات آقای دکتر صالحی در این جلسه بسیار مفید بود و قرار شد در جلسه بعدی نمایندگان از حوزه‌های مربوط به پژوهش‌های سازمان  انرژی هسته‌ای بازدید میدانی داشته باشند تا تبادل اطلاعات و هفکری  لازم صورت بگیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *