رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایان امسال مهلت نهایی برای جمع آوری ١٦ هزار معتادمتجاهر اعلام شد

15:41 - 01 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۵۱۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار تهران پایان امسال را مهلت نهایی برای جمع آوری ١٦ هزار معتادمتجاهر در استان تهران اعلام کرد و گفت: شهرداری تهران هر امکانات و فضایی برای نگهداری معتادان جمع آوری شده دارد در اختیار قرار دهد.
پیام استاندار تهران به مناسبت اول خردادماه، روز بهره وری و بهینه سازی مصرف/ پایان امسال، مهلت نهایی ساماندهی ١٦ هزار معتاد متجاهر در تهرانبه گزارش گروه سیاسی ، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به مصوبه ١٣٤ ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش مسئولیت بهزیستی در این بخش گفت: بهزیستی، سازمان نحیفی است و با تشکیلات و امکانات محدود مأموریت‌های مهمی در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر به عهده دارد و به تنهایی قادر به انجام مسئولیت جمع آوری وساماندهی معتادان متجاهر نیست.

وی افزود: ١٦ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد که ٨ هزار نفر از آن‌ها جمع آوری و ساماندهی شده اند و برای ساماندهی تعداد باقیمانده معتادان متجاهر سازمان بهزیستی نیازمند همکاری همه دستگا‌ها و نهاد‌ها است.

استاندار تهران با اشاره به تأکید جدی مقام معظم رهبری در ورود دستگاه‌ها برای رسیدگی به آسیب اجتماعی اعتیاد تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان تهران وظیفه مهمی دارد به ویژه در شرایطی که جمعیتی از معتادان متجاهر تهران از سایر استان‌ها هستند و اقدامات جمع آوری و ساماندهی نیازمند تصمیمات عملیاتی است.

مقیمی، پایان امسال را مهلت نهایی برای جمع آوری ١٦ هزار معتادمتجاهر در استان تهران اعلام کرد و افزود: شهرداری تهران هر امکانات و فضایی برای نگهداری معتادان جمع آوری شده دارد در اختیار قرار دهد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: قبل از مصوبه جلسه ١٣٤ ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ شهرداری تهران قرار بود ٦٠٠ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده را نگهداری کند و در حال حاضر با مصوبه ١٣٤، همه مسئولیت به عهده بهزیستی است و معتادان پس ازسم زدایی برای بازگشت به جامعه در مراکز بهاران شهرداری آموزش می‌بینند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *