بازیگران مرد عنکبوتی چهار انتخاب شدند/مبارزه دوباره مایکل کیتون و تام هالند

1:30 - 04 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۴۳۶
نسخه جدید فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی-بازگشت به خانه" پیش تولید خود را آغاز کرده و به تازگی صحبت هایی مبنی بر بازگشت "مایکل کیتون" در این فیلم سینمایی شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نسخه جدید فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی-بازگشت به خانه" پیش تولید خود را آغاز کرده و به تازگی صحبت هایی مبنی بر بازگشت "مایکل کیتون" در این فیلم سینمایی شنیده می شود.

مایکل کیتون در نسخه اول بازسازی مرد عنکبوتی نقش منفی را عهده دار بود و حال با بازگشت احتمالی او شاید کار برای فیلمنامه نویسان و دوباره جا دادن این شخصیت منفی کار سخت شود.

بازیگران مرد عنکبوتی چهار انتخاب شدند/مبارزه دوباره مایکل کیتون و تام هالند////////////////////جمعه

این فیلم به عنوان دومین بازراه‌اندازی در مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی محسوب می‌شود و هم‌چنین شانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

از بازیگران فیلم می‌توان به تام هالند، مایکل کیتون، مریسا تومه، زندیا، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری و رابرت داونی جونیور اشاره کرد.

بازیگران مرد عنکبوتی چهار انتخاب شدند/مبارزه دوباره مایکل کیتون و تام هالند////////////////////جمعه

"تام هالند" بازیگر جوان نقش مرد عنکبوتی که این روزها مشغول بازی در نسخه چهارم اونجرز است در این فیلم نیز نقش اول مرد را بازی می کند و علاوه بر هالند بازیگرانی همچون مریسا تومه، زندیا، جیکوب باتلون و جان واتس حضور خواهند داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *