افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو رنو، تویوتا و جیلی

15:30 - 31 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۱۳۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
برای نخستین بار در کشور است که به منظور احترام به حقوق مشتری پیست اختصاصی مدرن و مجهز، مطابق با استانداردهای جهانی افتتاح شده است. این پیست اختصاصی توسط ایرتویا و نگین خودرو آغاز به کار کرده و قرار است در آینده برند جیلی نیز به آن اضافه شود.

به گزارش گروه اقتصاد ، با توجه به این که پروژه تست درایو شهری محصولات رنو از سال گذشته در ۱۳ شهر برگزار می‌شد، تصمیمی گرفته شد تا رنو و تویوتا یک پیست اختصاصی با قابلیت تست خودرو در شرایط مختلف افتتاح کنند.

پیست اختصاصی تست درایو رنو و تویوتا که در شرق تهران واقع شده است، امکان تست انواع خودرو‌های این دو برند را در شرایط مختلف به مشتری و خریدار می‌دهد و انتخاب را آسان‌تر و عاقلانه‌تر می‌کند، موردی که امروزه اکثر برند‌های خودرویی مطرح در جها آن را انجام می‌دهند، چرا که به عنوان یکی از ملزومات پیش از خرید خودرو محسوب می‌شود.

افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو تویوتا، رنو و جیلی


در بازدید از این پیست، کاوه سلگی- کارشناس آموزش با اشاره به این که علاوه بر تویوتا و رنو قرار است برند جیلی نیز به زودی به این گروه ملحق شود افزود: «پیست تست درایو افتتاح شده از ۴۳۰۰ متر مربع فضای کلی و ۶۰۰ متر مربع فضای آموزشی تشکیل شده است که در آن انواع تست‌های مختلف جهت آگاهی کامل مشتری پیش از خرید انجام می‌شود». سلگی در ادامه افزود: «برای راه اندازی این پیست، مدیران ارشد رنو و تویوتا اظهار نظر‌های مختلفی انجام داده اند تا در نهایت یک پیست جامع و کامل با در نظر گرفتن استاندارد‌های جهانی بهره برداری شود».

افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو تویوتا، رنو و جیلی

یاشار فرونچی - سرپرست ارتباطات و بازاریابی ایرتویا در ادامه به این نکته اشاره کرد که تست درایو انواع محصولات برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان به خودرو‌های تویوتا می‌توانند به وب سایت رسمی ایرتویا مراجعه کنند و پس از ثبت نام به محل تست تشریف بیاورند. با توجه به این که چندین تست مختلف جهت بررسی خودرو‌ها انجام می‌شود، مدت زمان حدودی تست درایو برای هر فرد حدود نیم ساعت خواهد بود.

افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو تویوتا، رنو و جیلی

در تکمیل صحبت ها، میلاد حسینی - سرپرست مارکتینگ نگین خودرو افزود: «پس از آن که هلدینگ ناصح خدمت‌های مختلفی از جمله تحویل خودرو در محل به مشتریان را عرضه کرد، آغاز به کار این پیست و افتتاح آن با همکاری سه برند تویوتا، رنو و در آینده نزدیک جیلی، یکی دیگر از خدمات مهم است که می‌توان به آن اشاره کرد. حسینی در ادامه با تاکید بر وسواس خاص برای آموش کارکنان مختلف در این پیست برای ارائه هر چه بهتر سرویس به مشتریان اظهار کرد: «علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام تست درایو محصولات رنو در این پیست را از طریق وب سایت رسمی نگین خودرو انجام دهند».

افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو تویوتا، رنو و جیلی

به گزارش خودروکار، زمانی که علاقه‌مندان جهت تست درایو خودرو‌ها به این پیست مراجعه می‌کنند ابتدا آپشن‌های خودرو‌ها به صورت کامل برای افراد توضیح داده می‌شود و پس از آموزش انواع تست ها، امکان آزمایش خودرو توسط مشتریان فراهم می‌شود. از جمله تست‌های قابل انجام در این پیست می‌توان به تست شتاب، تست اسلالوم، تست سیستم تعلیق و تست سیستم‌های کمکی خودرو در سربالایی و سرپایینی اشاره کرد. یکی دیگر از تست‌ها نیز که تست خط کش نام دارد با قرار گیری خودرو مقابل یک دیوار که درجه بندی شده است متوجه می‌شوید از چه فاصله‌ای نمی‌توانید یک شیء با ارتفاع ۵۰ سانتی متر را در مقابل خودرویتان مشاهده کنید؛ در حقیقت با این تست میزان فاصله کاپوت با اشیاء به خوبی توسط راننده شناخته می‌شود.

افتتاح اولین مرکز اختصاصی تست درایو تویوتا، رنو و جیلی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *