ساخت سریالم برای تلویزیون هنوز قطعی نشده است/هیس پسرها گریه نمی‌کنند را به خاطر مردم می‌سازم

9:00 - 01 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۱۱۵۹
کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: در حال حاضر مذاکرات اولیه برای ساخت این سریال انجام شده و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این سریال در مورد یکی از زنان برجسته غرب کشور است و امیدوارم بتوانم ساخت آن را انجام دهم. ساخت این سریال فعلاً در حد صحبت بوده و وارد پیش تولید هم نشده است.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور خود در عرصه سریال سازی گفت: در حال حاضر مذاکرات اولیه برای ساخت این سریال انجام شده و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این سریال در مورد یکی از زنان برجسته غرب کشور است و امیدوارم بتوانم ساخت آن را انجام دهم. ساخت این سریال فعلاً در حد صحبت بوده و وارد پیش تولید هم نشده است.

وی درباره دلیل موضوعیت قرار دادن زندگی یکی از شاعران کرد زبان برای سریال خود اضافه کرد: پرداختن به زندگی این زن فرهیخته همواره دغدغه شخصی من بوده و وقتی ساخت سریالی بر اساس زندگی این زن پیشنهاد شد من آن را پذیرفتم اما باید دید آیا می توانم اثری که دوست دارم را بسازم یا نه.

ساخت سریالم برای تلویزیون هنوز قطعی نشده است/هیس پسرها گریه نمی‌کنند را به خاطر مردم می‌سازم///////////////////////سه شنبه

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" درباره ساخت تازه‌ترین اثر سینمایی خود اضافه کرد: من از مدت‌ها قبل طرح فیلمنامه "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" را آماده کرده بودم و می خواستم آن را بسازم. طرح این فیلم حتی قبل از "هیس دخترها فریاد نمی کنند" آماده شده بود و هم اکنون هم منتظر دریافت پروانه ساخت هستم تا بتوانم به سرعت ساخت اثر را کلید بزنم.

وی درباره بازیگران احتمالی فیلم "هیس پسرها گریه نمی کنند" تاکید کرد: با توجه به محوریت بودن مسائل مردان در این فیلم بیشتر بازیگران مرد خواهند بود و در نقش های مکمل از بازیگران زن استفاده می کنم. در این فیلم هم بار دیگر با بها دادن به نسل جوان استعدادهای تازه ای را وارد سینما خواهم کرد.

ساخت سریالم برای تلویزیون هنوز قطعی نشده است/هیس پسرها گریه نمی‌کنند را به خاطر مردم می‌سازم///////////////////////سه شنبه

این کارگردان سینما در همین راستا ادامه داد: فیلم "هیس پسرها گریه نمی کنند" بار بسیار سنگینی روی دوش من است. این فیلم حاصل سالها تحقیق و شنیده‌های من از مشکلات جامعه است. پیام این فیلم به طور واضح این است که گریه برای پسرها و مردان هم هست. در این فیلم سعی خواهم کرد تا رویکردی آموزشی در رابطه با برخورد والدین با پسرانشان در دوران کودکی ارائه دهم.

درخشنده ساخت فیلم جدید خود را ادای دینی به جامعه دانست و خاطرنشان کرد: من هیس پسرها گریه نمی کنند را برای جامعه و مردم می سازم. مردم از من خواستند تا به مشکلات مردان بپردازم. من تمام تلاشم را برای ساخت درست این فیلم و رساندنش به فجر انجام می دهم. پای فیلمم ایستادم و این روزها همچنان برای دریافت پروانه ساخت تلاش می کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *