موفقیت‌های فوتبال ایران به خاطر قلب شجاع کی‌روش است/ خوشحالم نماینده ووشو در تیم ملی فوتبال بودم

11:43 - 31 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۱۱۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی ووشوی ایران در خصوص همکاری با کارلوس کی‌روش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بالا بردن روحیه جنگندگی ملی‌پوشان تصمیم گرفت از یک مربی رشته‌های رزمی در تمرینات تیم ملی استفاده کند. حسین اوجاقی سرمربی موفق تیم ملی ووشوی ایران گزینه مد نظر کی‌روش برای انجام این ماموریت بود که به قدری در انجام وظایف خود موفق عمل کرد که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال به طور رسمی از زحمات او قدردانی به عمل آورد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص همکاری با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در وهله اول به خاطر عرق و عشقی که به کشورم دارم تصمیم گرفتم به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنم. ضمن اینکه کی‌روش یک مربی حرفه‌ای و با رزومه بود و دوست داشتم توانایی او در کار را از نزدیک ببینم.

وی افزود: باید قبول کنیم کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت داده و دو دوره پیاپی تیم ملی را به جام جهانی برده و الان  دنیا، فوتبال ما را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی جام جهانی می‌شناسد. همه باید از تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پرتغالی این تیم حمایت کنیم تا در جام جهانی موفق شویم.

سرمربی تیم ملی ووشو در ادامه صحبت‌هایش گفت: کی‌روش قلب شجاعی دارد و به همین خاطر است که فوتبال ایران در این سال‌ها تا این اندازه موفق بوده است. امیدوارم در جام جهانی روسیه هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

اوجاقی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که رشته ورزشی ووشو مورد توجه سرمربی حرفه‌ای فوتبال ایران قرار گرفت و من به عنوان نماینده جامعه ووشو توانستم کمک کوچکی به روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی روسیه کرده باشم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *