تولید سرّ دلبران کار سختی بود/ به دلیل گرمای یزد عده‌ای سر صحنه از حال می‌رفتند

12:00 - 31 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۱۰۵۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سرّ دلبران گفت: در محیطی که کار می کردیم اگر به مدت دو دقیقه پنکه‌ها خاموش می‌شد از گرما خفه می‌شدیم و تنمان از عرق خیس می‌شد. در آن گرما برخی از اهالی یزد غش می‌کردند و ماشین آمبولانس در صحنه حاضر می‌شد.

شهرام عبدلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره سریال "سرّ دلبران" گفت: استقبال از سرّ دلبران در چند روز گذشته خوب بوده و در فضای مجازی نیز نقد و نظر منفی درباره سریال نوشته نشده است. هنوز گره‌های اصلی داستان شروع نشده اما به نظر می‌رسد تا اینجا مخاطب از "سرّ دلبران" رضایت دارد.  

وی درباره دلایل موفقیت "سرّ دلبران" اظهار کرد: برای موفقیت یک اثر باید همه چیز دست به دست هم دهد یعنی یک اثر از متن، تهیه کننده، کارگردان و عوامل خوب برخوردار باشد. هر کدام از عوامل اگر خوب باشند بر کیفیت اثر می افزایند. اگر در سرّ دلبران موفقیتی وجود دارد حاصل کار  حسین حسنی به عنوان نویسنده، محمدرضا شفیعی تهیه کننده، محمد حسین لطیفی کارگردان و عواملی است که انصافا هر کدام پیشکسوت و چهره هستند.

سرّ دلبران

عبدلی با اشاره به شرایط تولید در یزد با توجه به شرایط جوی آب و هوای این خطه افزود: یک بازیگر وقتی خانواده را تنها گذاشته و برای فیلمبرداری به شهر غریب می رود اولین سختی در کار محسوب می شود. 8 ماه و نیم تا 9 ماه فیلمبرداری در شهر غریب و به دور از خانواده که گاهی این دوری در هر بار به یک ماه نیز می رسید شرایط سختی را رقم زد.

وی ادامه داد: فصل گرما در شهر یزد طولانی است و در سال گذشته بهار و تابستان گرما به حدی آزار‌دهنده بود که عده ای مریض شدند. سال 96 را به بازی در این سریال مشغول بودم و دور بودن از خانواده و امکانات تهران باعث شد "سرّ دلبران" کار سختی باشد.

بازیگر "سرّ دلبران" درباره تولید آثاری با موضوعات مذهبی و معنوی توضیح داد: قرار نیست تا همیشه آثاری با موضوع دختر و پسر عاشق و مریض که به هم می‌رسند ساخته شود. متاسفانه امروزه به سمتی رفته‌ایم که در کنار هم بودن و خانواده فراموش شده است. باید برای گروه سنی میانسال به بالا نیز فیلم ساخت. این قشر آثار عاشقانه را نگاه نمی‌کنند و برایشان دلچسب نیست. متاسفانه در سال‌های اخیر فضای تولیدات را با موضوع عشق‌های مثلثی، مربعی و لوزی خفه کرده‌ایم.

عبدلی با اشاره به سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان بیان کرد: در سریال مناسبتی زیادی به ویژه برای ماه مبارک رمضان بازی کرده‌ام. مردم ما نسبت به ماه رمضان شرطی شده‌اند یعنی حتما باید در ماه رمضان سریال ببینند و به این مسئله عادت کرده‌اند. سریال‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان مانند جشنواره است و برای تهیه کنندگان و کارگردانان نیز مهم است که سریالشان در این زمان پخش شود، رقابت کرده و پیروز شوند. بعد از ماه مبارک رمضان عید نوروز هم زمان دیگری است که برای مردم، تهیه کنندگان و کارگردانان مهم است.

سرّ دلبران

وی ادامه داد: "سرّ دلبران" را مدتها قبل از ماه رمضان سال 96 یعنی از اسفندماه سال 95 شروع کردیم و میانه تولید با ماه رمضان همزمان شد. کار در شهر مذهبی با دمای 50 درجه که باید همه قید و بندهای ماه رمضان را رعایت کرد در کنار عوامل که روزه می‌گرفتند سخت بود. در ساعاتی محمدحسین لطیفی کار را در ساعات ظهر تعطیل و فیلمبرداری را به شب و ساعات خنک موکول می‌کرد.

عبدلی خاطر نشان کرد: در محیطی که کار می‌کردیم اگر به مدت دو دقیقه پنکه‌ها خاموش می‌شد از گرما خفه می‌شدیم و تنمان از عرق خیس می‌شد. همه این شرایط در کنار هم تولید "سرّ دلبران" را سخت کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *