رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک دقیقه از تمرینات را هم از دست ندادم/ تمام تکواندوکاران ایران می‌توانند طلای آسیا را کسب کنند

14:32 - 30 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۹۳۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندو معتقد است هر ۶ هوگوپوش تیم ملی ایران می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلا برسند.

سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگاری میزان، با بیان این مطلب که از هر نظر آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است، اظهار داشت: نصف بیشتر تکواندوکاران سنگین وزن خوب دنیا در آسیا هستند و به همین خاطر کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا ویتنام بسیار دشوار است. من یک دقیقه از تمرینات تیم ملی را هم از دست ندادم و کوه انگیزه هستم.

وی افزود: هدف اصلی من کسب طلای المپیک ۲۰۲۰ است و اولین خوان پیش رو هم رقابت‌های قهرمانی آسیا است. باید گام اول را محکم بردارم تا با روحیه در سایر رقابت‌ها حضور پیدا کنم.

ملی پوش تکواندو در واکنش به این که چند سالی است تکواندوی ایران در سنگین وزن ضعف دارد، تصریح کرد: هوگوپوشان خوبی در ایران داریم که هر کدام مدعی سنگین وزن هستند، اما تلاش می‌کنم تا خلاء این وزن را پر کنم. باید آنقدر خوب باشم که در تمام رقابت‌های بین المللی پیش رو در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم.

رجبی با اشاره به این که تیم متحد و خوبی داریم، تصریح کرد: مردم برای ما دعا کنند تا تمام ملی‌پوشان روی سکو قرار بگیرند. باور کنید اغراق نمی‌کنم، اما تمام بچه‌های ما می‌توانند با مدال طلا، میدان آسیایی ویتنام را ترک کنند.

به گزارش میزان، تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن ۵۴- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم، پوریا عرفانیان در وزن ۸۷- کیلوگرم و سعید رجبی در وزن ۸۷+ کیلوگرم امشب (یکشنبه) تهران را به مقصد ویتنام برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ترک می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *