جمال شورجه در صدد ساخت فیلمی الجزایری/کارگردان پروژه حضرت موسی (ع) به سراغ سینما می‌رود

3:40 - 31 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۹۲۶
"جمال شورجه" کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران این روزها مقدمات پیش تولید سریال "حضرت موسی (ع)" را در دست دارد. وی طی گفت و گوهایی که پیش از انجام داده ساخت این پروژه را سخت و البته طولانی مدت اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "جمال شورجه" کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران این روزها مقدمات پیش تولید سریال "حضرت موسی (ع)" را در دست دارد. وی طی گفت و گوهایی که پیش از این انجام داده ساخت این پروژه را سخت و البته طولانی مدت اعلام کرده است.

بر اساس آخرین اخبار وی روزهای ابتدایی سال 97 را فارغ از ساخت سریال موسی (ع) در کشور الجزایر به سر برده است. شورجه طی این سفر مقدمات ساخت فیلمی سینمایی را انجام داده است.

حاضر نیستم برای گرفتن نقش به میهمانی شبانه بروم/جمال شورجه فیلم جدیدش را در مصر می‌سازد/برخی بازیگران فکر می کنند که مردم به آنها بدهکارند/زندگی اکثر پیشکسوتان دچار بحران مالی شده است/////////////////////////////چهارشنبه

***همکاری دوباره با جمال شورجه برایم لذتبخش است

محمدعلی ساربان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص احتمال همکاری دوباره خود با جمال شورجه گفت: در کل تعداد بازیگر نسبت به قبل بسیار بیشتر شده و در عوض تولیدات خیلی کم شده است. تولیدات بلند و طولانی مدت می تواند بسیاری از بازیگران خوب ما را مشغول کند. در حال حاضر جمال شورجه برای ساخت فیلم جدید خود در الجزایر به سر می برد و مطمئنم بعد از بازگشت و شروع پروژه موسی (ع) بسیاری از بازیگران ما سر کار خواهند رفت و همکاری دوباره با جمال شورجه برایم لذتبخش است.

شورجه که همواره به ساخت آثار تاریخی علاقه داشته و دارد این بار برای ساخت اثری تاریخی به کشور الجزایر سفر کرده است. بر این اساس پروژه سینمایی شورجه به ساخت زندگینامه یکی از شخصیت‌های انقلابی الجزایر اشاره دارد.

ساخت فیلمی الجزایری توسط جمال شورجه/پیش تولید چراغ خاموش پروژه کارگردان موسی (ع) در افریقا///////////////////دوشنبه

با توجه به پیش تولید سنگین این پروژه به احتمال فراوان شروع ساخت و فیلمبرداری این پروژه الجزایری کمی به تعویق افتاده و شورجه شاید بتواند در این میان مقدمات ساخت حضرت موسی (ع) را رقم بزند.

***طولانی شدن مراحل پیش تولید موسی (ع) به خاطر کیفیت بالای اثر است

جمال شورجه تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی نیز به آخرین وضعیت پروژه حضرت موسی(ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به این که این سریال، پروژه سنگینی است و برای تدارک تولید آن نیاز به زیر ساخت‌هایی داریم و برای این کار بودجه نیاز است؛ به همین دلیل به تدریج و آرام آرام در حال پیگیری برای تحقق تولید سریال حضرت موسی(ع) هستیم.

ساخت فیلمی الجزایری توسط جمال شورجه/پیش تولید چراغ خاموش پروژه کارگردان موسی (ع) در افریقا///////////////////دوشنبه
 وی در همین راستا افزود: با برنامه ریزی اصولی تلاش می کنیم که بتوانیم با مقدورات تلویزیون پیش تولید این سریال را شروع کنیم تا سیما بتواند از این پروژه پشتیبانی مالی کند.

این کارگردان درباره پیش تولید سریال حضرت موسی (ع) بیان کرد: به شکل جدی وارد پیش تولید نشده ایم و امیدوارم تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده وارد مرحله پیش تولید شویم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *