رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس حائز رتبه برتر در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد

12:03 - 30 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۸۶۱
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از برتری غرفه این پلیس در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد خبر داد.

پلیس حائز رتبه برتر در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد به گزارش گروه جامعه سرهنگ  محمدرضا اکبری گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ستاد مقابله با جعل در وزارت کشور با حضور تعدادی از وزارتخانه ها، ارگان‌ها و نهاد‌ها از جمله پلیس آگاهی با چهار کارگروه، بررسی و نظارت، فنی و رایانه ای، حقوقی و آموزش و اطلاع رسانی تشکیل شد.

وی افزود: این کارگروه‌ها مسئولیت پیشگیری و مقابله با جعل اسناد را عهده دار و اقدامات خود را به منظور بالا بردن ضرایب امنیتی و اصلاح فرآیند‌ها در تولید، صدور و نظارت بر اسناد رسمی آغاز کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: طی این مدت پلیس آگاهی در بحث پیشگیری از وقوع و تلاش در جهت کشف علمی جرم جعل و دستگیری جاعلان به عنوان کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و عضو اصلی و ثابت به نمایندگی از ناجا در تمامی جلسات مشارکتی فعال و تاثیرگذار داشته است.

وی گفت: ارگان‌ها در راستای اشتراک گذاری و هم سو سازی اقدامات مؤثر دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد در پیشگیری و مقابله با جعل و با هدف ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف، ارتقاء سطح شناخت و آگاهی بخشی مدیران ارشد، شناسایی آخرین دستاورد‌های جهانی در استفاده از فناوری‌های نوین، با شرکت در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی گرد هم آمدند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ۲۳ سازمان و وزارتخانه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما از ۲۲ اردیبهشت سال جاری به مدت ۴ روز برگزار شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های زیادی از جمله قوه قضائیه، وزارت کشور، راه و شهرسازی، علوم، آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، سازمان استاندارد، گمرک ایران، بیمه مرکزی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، چاپخانه دولتی ایران و.. حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۸ شرکت خصوصی نیز در زمینه تهیه و تولید اسناد امنیتی و هویتی ایران و... دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار دادند، گفت: در غرفه ناجا علاوه بر پلیس آگاهی سایر بخش‌های ناجا از جمله پاوا، راهور، فتا، وظیفه عمومی، بنیاد تعاون و معاونت اجتماعی برخی دستاورد‌ها و توانمندی‌ها در خصوص پیشگیری از وقوع جعل اسناد و اقدامات شاخص در خصوص کشف جرم را ارائه دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی مدت برپایی نمایشگاه بیش از ۲ هزار نفر از مدیران ارشد و مقامات عالی کشوری و لشکری، از آخرین فناوری‌های نوین، دستاورد‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های مختلف و موفقیت‌های ناجا بویژه پلیس آگاهی بازدید کردند.

وی گفت: طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده از عموم بازدیدکنندگان در پایان و اختتامیه نمایشگاه، پلیس آگاهی به نمایندگی از ناجا با دریافت لوح تقدیر به عنوان "غرفه برتر" دومین نمایشگاه دستاورد‌های پیشگیری و مقابله با جعل اسناد معرفی شد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *