رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قرار نیست خودم را خرج آقایان کنم/ شرایط کاری مهیا نباشد به فدراسیون برنمی‌گردم

11:30 - 30 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۸۴۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قهرمان پرافتخار تکواندو گفت: اصراری به گرفتن پست مدیر فنی تیم‌های ملی ندارم و اگر شرایط کاری مهیا نباشد به فدراسیون برنمی‌گردم.

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که شنیده می‌شود فدراسیون تکواندو مذاکراتش را با سایر گزینه‌های مدیرفنی تیم‌های ملی شروع کرده است، اظهار داشت: صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون انجام دادم، اما زیاد هم اصراری به حضور نداشتم. هر کسی که فکر می‌کنند از من بهتر است را بیاورند.

وی افزود: پیش از این اعلام کردم با هر کسی کار نمی‌کنم و یکسری افراد نباید باشند تا من بتوانم بدون مشکل کارم را انجام دهم. این که به صراحت اعلام کنم با «فرهادیان» کار نمی‌کنم که اسمش شرط گذاشتن نیست.

پرافتخارترین المپین ایران در واکنش به این که گویا قرار است ذوالقدری به فدراسیون برگردد، اظهار کرد: چه بهتر! نمی‌خواهم زیاد وارد این مسائل شوم و قبلا همه چیز را توضیح دادم.

ساعی با بیان این که فدراسیون توپ را به زمین وی انداخته، تصریح کرد: این بازی‌ها همیشه بوده و قرار نیست خودم را خرج آقایان کنم. من با این همه تجربه که از این افراد بازی نمی‌خورم و باز هم می‌گویم با یکسری افراد نمی‌توانم کار کنم. ما چند بار جلسه داشتیم و اگر ۱۰۰ بار دیگر هم نشست داشته باشیم نظر من عوض نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت او به فدراسیون منتفی است، گفت: اگر شرایط کاری مهیا نباشد به فدراسیون برنمی‌گردم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *