تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از سازمان تعزیرات در اجرای مصوبات ارزی دولت

10:10 - 30 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۷۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از اقدامات این سازمان در اجرای مصوبات ارزی هیات دولت خبر داد.

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از سازمان تعزیرات در اجرای مصوبات ارزی دولتبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از اقدامات این سازمان در اجرای مصوبات ارزی هیات دولت خبر داد.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تشکر از همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های همکار با تیم‌های گشت، گفت:  رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای از اقدامات انجام گرفته توسط مدیران و همکاران سازمان به منظور اجرایی کردن مصوبات ستاد اقتصادی دولت در مورد ساماندهی بازار ارز قدردانی کردند.

شایان ذکر است، سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای موضوع ساماندهی بازار ارز ضمن اعلام آمادگی، ۱۲ اکیپ گشت مشترک را در شهر تهران به ویژه فرودگام امام خمینی (ره) مستقر و شهرستان‌های مهم از جمله شیراز، اصفهان، تبریز، ارومیه و اهواز نیز در این طرح ویژه شعب ثابت و سیار داشتند.

همچنین ۳ نفر از روسای شعب سازمان با ابلاغ ویژه با هدف حفظ حقوق شهروندی به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *