جراحت؛ روایت ازدواج دو جوان و دردسرهایشان/سریالی با بازی برادران عمرانی

23:15 - 29 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۶۵۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سریال جراحت از آثار مناسبتی پرمخاطب بود که با استقبال مخاطبان رو برو شد و در آن محمد و علی عمرانی نقش مقابل یکدیگر را بازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سریال تلویزیونی "جراحت" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور اثری خوش ساخت است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشت و جمعی از بهترین بازیگران در این سریال به ایفای نقش پرداختند. داستان این مجموعه درباره دو برادر بود که فرزندانشان قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند، اما درگیر مشکلات بسیاری شدند.

سریال جراحت
عسگرپور با ساخت "جراحت" دومین تجربه سریال‌سازی را بعد از "گل‌های گرمسیری" کسب کرد. البته او در دومین تجربه سریال‌سازی موفق‌تر عمل کرد.

مجموعه "جراحت" با ۷۴ درصد بیننده در رتبه اول قرار گرفت. سریال‌های "ملکوت" ساخته محمدرضا آهنج با ۶۵ درصد، "در مسیر زاینده‌رود" به کارگردانی حسن فتحی با ۵۸ درصد و مجموعه "نون و ریحون" ساخته فرزاد موتمن با ۴۲ درصد بیننده به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار داد.

موضوع این سریال بکر و جذاب بود که به قلم سعید نعمت‌اله به نگارش در آمده بود. در این مجموعه محمد و علی عمرانی نقش‌های مقابل یکدیگر را بازی می‌کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *