بازداشت قاتل فراری در منوجان/ پرونده در حال رسیدگی است

15:16 - 29 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۶۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از شناسایی و بازداشت قاتل فراری، که اقدام به قتل یک خانم ۳۸ ساله کرده بود خبر داد.

امید رضایی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از شناسایی و بازداشت قاتل فراری، که به قتل یک خانم ۳۸ ساله اقدام کرده بود، خبر داد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در تشریح جزئیات این خبراظهار داشت: در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری خبر قتل یک خانم ۳۸ ساله در روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به مرجع قضایی واصل گردید و بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

رضایی اعلام کرد: پس از حضور در محل وقوع جرم دستورات لازم قضائی جهت شناسایی و دستگیری متهم به کارگاهان پلیس آگاهی صادر و پزشکی قانونی جهت بررسی موضوع و معاینه جسد وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: طی ۱۷ روز با تحقیقات گسترده توسط پلیس آگاهی مشخص می‌شود قاتل فردی بنام (ع – الف.) می‌باشد که پس از نزاع و درگیری اقدام به قتل خانم (ز-پ) کرده است.

رضایی در ادامه افزود: پلیس آگاهی شهرستان با دستور قضایی بلافاصله در همان ساعت اولیه تحقیقات لازم را جهت شناسایی متهم انجام و پس از شناسایی دستورات لازم جهت دستگیری وی صادر و پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی قاتل در محل مخفیگاهش دراستان هرمزگان دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در حال رسیدگی است، افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه اعلام می‌کند که پس از مشاجره اقدام به کشتن مقتول کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *