ضرورت ارائه آموزش‌های اعتقادی با روش‌های نو در نیروهای مسلح

12:22 - 29 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۵۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: اگر قرار باشد اقدامات موثرتر و جدی‌تری در حوزه آموزش‌های اعتقادی صورت بگیرد باید در نیروهای مسلح مدل آموزشی جدیدی را ارائه دهیم.

ضرورت ارائه آموزش‌های اعتقادی با روش‌های نو در نیروهای مسلحبه گزارش گروه سیاسی ، «امیر سرتیپ شیخ‌حسنی» در همایش تجلیل از اساتید نمونه وزارت دفاع از اساتید حوزه تربیت و آموزش اسلامی به عنوان ارکان اصلی محور و جبهه مقاومت فرهنگی متحد و یکپارچه کشور نام برد و اظهار داشت: در حوزه آموزش و تربیت دینی و اعتقادی تهیه مدل و الگوهای نو و متناسب با شرایط روز می‌تواند کمک موثری به رشد و تعالی حوزه آموزش کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد اگر قرار باشد اقدامات موثرتر و جدی‌تری در حوزه آموزش‌های اعتقادی که امروز به طور جد مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد انجام شود باید در نیروهای مسلح مدل آموزشی جدید و نویی را برای این حوزه تدوین و حرکت‌های جدی‌تری را با توجه هجمه شدید دشمنان انجام دهیم.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی و جوانان کشورمان تصریح کرد: استکبار جهانی بی‌وقفه تهاجم فرهنگی علیه کشورمان را ادامه می‌دهد که در این راستا اساتید حوزه تربیت و آموزش اسلامی باید برای مقابله با این هجمه طرح و ایده ارائه دهند که مورد حمایت مسئولان نیز قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و تربیت اسلامی باید مرزشکنی علمی صورت گیرد، گفت: در وزارت دفاع بحمدالله اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، لذا معتقدیم باید آموزش و تربیت اسلامی سرلوحه اقدامات و فعالیت‌ها قرار گیرد تا کارکنان نیروهای مسلح بتوانند با دشمن‌شناسی به موقع پاسخ دشمنان را بدهند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه نظام‌مند کردن حوزه آموزش و تربیت نیز طی سال‌های گذشته مدنظر بوده است، ادامه داد: تدوین الگو و مدل مناسب در حوزه آموزش باید مورد توجه جدی مسئولان و متولیان امر باشد، چرا که باعث نظام‌مند شدن کار می‌شود و سودمندی بسیاری برای سازمان به همراه خواهد داشت.

در این همایش از اساتید نمونه در حوزه‌های مختلف توسط رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران تجلیل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *