رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دشمنان و معاندان به دنبال متوقف کردن سرمایه گذاری در ایران هستند/ نقش قوه قضائیه در تحقق اقتصاد مقاومتی برجسته است

15:12 - 26 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۲۰۰۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه گفت: دشمنان و معاندان با ایجاد ناامنی به دنبال متوقف کردن سرمایه گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
دشمنان و معاندان به دنبال متوقف کردن سرمایه گذاری در ایران هستند/ نقش قوه قضائیه در تحقق اقتصاد مقاومتی برجسته استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دکتر کهزادی در پایان سفر دو روزه به استان کرمان اعلام کرد: دشمنان و معاندان با ایجاد ناامنی به دنبال متوقف کردن سرمایه گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: خوشبختانه با طرح‌ها وبرنامه‌های خوبی که دادگستری استان کرمان ارائه کرده است، دستگاه قضائی این استان به سهم خود شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

وی با تاکید به اینکه بحث سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد:توسعه و رشد اقتصادی هر کشوری منوط به رشد سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در حوزه منابع انسانی و داشتن نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده برای بخش‌های مختلف و همچنین سرمایه گذاری‌های مالی وتجهیزاتی مورد توجه است.

این مقام عالی قوه قضائیه گفت:امیدواریم با کمک رئیس کل دادگستری استان کرمان و دستگاه‌های اجرایی استان وبا ایجاد آرامش، بحث جذب سرمایه گذار در استان کرمان پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ترویج و خرید کالای ایرانی و بحث اقتصاد مقاومتی مداوما تاکید می‌فرمایند، گفت: نقش قوه قضائیه در تحقق اقتصاد مقاومتی برجسته است.

معاون قوه قضائیه خاطرنشان ساخت:هماهنگی، همدلی و هم فکری مسئولان عالی قضائی استان کرمان با مسئولان قضائی شهرستان‌های تابعه  ستودنی و قابل تقدیر است  و همین امر موجب پیشرفت دادگستری استان کرمان در انجام امور شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن سفر خود به استان کرمان، تصریح کرد:در دوران مدیریت آقای موحد در استان کرمان تحولات بسیار خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی دادگستری انجام شده است وبه نوعی دادگستری استان کرمان به یک کارگاه بزرگ پروژه‌های عمرانی تبدیل شده است

شایان ذکر است معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه در سفر دو روزه خود به استان کرمان ضمن افتتاح چندین پروژه عمرانی، از نزدیک حوزه‌های قضائی سیرجان، شهرببک، انار و رفسنجان وکرمان را مورد بازدید قرار دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *