دستگیری دو نفر از کارمندان گمرک به اتهام تبانی برای قاچاق کالا

12:26 - 26 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۹۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از دستگیری دو نفر از کارمندان گمرک این استان خبر داد و گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی‌های قضایی و در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی یک باند قاچاق کالا شناسایی شد.

دستگیری دو نفر از کارمندان گمرک به اتهام تبانی برای قاچاق کالامحمد مسلم یاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری دو نفر از کارمندان گمرک خبر داد و گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی‌های قضایی و در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی یک باند قاچاق کالا شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند با تبانی دو نفر از کارمندان گمرک به قاچاق کالا اقدام می‌کردند که دراین راستا دو دستگاه کامیون و کانتینر متوقف شد و کالای قاچاق که لوازم الکترونیکی بود، توقیف گردید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش کالای توقیف شده ۱۲ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: سه نفر در این رابطه بازداشت و روانه زندان شده‌اند که دو نفر آن‌ها کارمند گمرک و یک نفر دیگر از اعضای باند است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *