توضیحات استاندار کرمانشاه در مورد پول‌های واریزی مردم به حساب سلبریتی‌ها

11:51 - 26 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۹۱۷
هوشنگ بازوند می‌گوید به صادق زیبا کلام پیشنهاداتی را برای مناطق زلزله ارائه کرده، اما او تاکنون کاری را در کرمانشاه شروع نکرده است.

بیببه گزارش گروه فضای مجازی ، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه "نمی‌شود که کسی بگوید سرخود می‌خواهم چیزی را بسازم زیرا شاید فردا این شخص رفت." در گفت و گو با روزنامه آفتاب یزد گفت: مردم به آقای زیبا کلام سه میلیارد و دویست، به علی دایی حدود 9 میلیارد تومان و خانم کلباسی هم حدود پنج میلیارد و دویست تومان پول دادند. خانم کلباسی به منطقه آمده و با خود فرد خوبی را نیز آورده و در چهار روستا کارش را انجام می‌دهد. در ملاقات‌هایی که با آقای زیباکلام داشتم یکی دو طرح برای انجام در منطقه به ایشان پیشنهاد دادیم. هر طور که این افراد راضی باشند با آنها کنار می‌آییم. اما تاکنون اینها کاری در منطقه شروع نکرده‌اند. 

استاندار کرمانشاه در ادامه در پاسخ سوالی در مورد شایعاتی که پیرامون خودکشی در کرمانشاه منتشر شده بود نیز افزود: به نظر من خودکشی‌ای در کار نبود. اگر یک مورد خودکشی وجود داشت که دانشگاه علوم پزشکی یا هر مرکز رسمی آن را تایید کند ما قطعا این آمار را می‌پذیریم. اما اینکه فلان شخص یا کانال تلگرامی چنین چیزی را بگوید اصلا صحت ندارد. 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *