رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمبود بیش از ۱۵۰ هزارمتر مربع فضای اداری در دادگستری استان کرمان/ رویکرد قوه قضائیه حمایت از تولید داخلی است

13:53 - 25 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۷۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه گفت: دادگستری استان کرمان با کمبود بیش از ۱۵۰ هزارمتر مربع فضای اداری مواجه است.
کمبود بیش از ۱۵۰ هزارمتر مربع فضای اداری در دادگستری استان کرمان / عملکرد دادگستری استان کرمان در حوزه فعالیت‌های مالی و عمرانی مثبت استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان،  کهزادی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه صبح امروز در آئین افتتاحیه ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان اظهار داشت: دادگستری استان کرمان با کمبود بیش از ۱۵۰ هزارمتر مربع فضای اداری مواجه است.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان کرمان وجود دارد و با همکاری مسئولان ارشد استانی و کشوری در آینده نه چندان دور این کمبود‌ها مرتفع گردد.

این مقام عالی قوه قضائیه کشور عنوان کرد: نقش دستگاه قضایی استان کرمان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشرفت‌های صنعتی و معدنی برجسته است.

وی تصریح کرد: عملکرد دادگستری استان کرمان در حوزه فعالیت‌های مالی، پشتیبانی و عمرانی مثبت و خوب ارزیابی می‌شود.

کهزادی خاطر نشان ساخت: رویکرد قوه قضائیه حمایت از تولید داخلی، صنایع و معادن و بخش خصوصی است.

وی در ادامه به تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: در وضعیت کنونی استفاده از کالا‌های ایرانی توسط مردم و ادارات و نهاد‌های دولتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *