نسل طلایی والیبال ایران هنوز تمام نشده است/ بازیکنان جوان توانسته‌اند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنند

10:13 - 25 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: نسل طلایی والیبال ایران هنوز تمام نشده و تعداد زیادی از این نسل همچنان در تیم ملی حضور دارند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت فعلی بازیکنان تیم ملی والیبال در آستانه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی به لحاظ روحی و همین طور آمادگی جسمانی و فنی در شرایط خوبی هستند و در این مدت که اردوها برگزار شد زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم این زحمات در لیگ ملت‌های والیبال نتیجه خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی حضور دارند که در این بین حتی بازیکن نوجوان هم دیده می‌شود. ما در لیگ ملت‌ها به دنبال کسب نتایج خوب هستیم و هم این که نیم نگاهی هم به آینده داریم.

مربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوانی که در تیم ملی حضور دارند چقدر شانس بازی کردن در تیم ملی دارند، تصریح کرد: این موضوع بستگی به تلاش و عملکرد بازیکنان جوان دارد. البته تا الان که توانسته‌اند نظر کادر فنی را جلب کنند و امیدوارم در طول مسابقات هم بتواننند همین رویه را ادامه دهند. ضمن این که در لیگ جهانی سایر تیم‌ها هم به دنبال جوانگرایی هستند و ما به دنبال موقعیت‌های مختلفی هستیم تا از این بازیکنان استفاده شود.

اکبری درباره این که آیا نسل طلایی والیبال ایران روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، گفت: به نظر من نسل طلایی والیبال ایران هنوز تمام نشده و تعداد زیادی از این نسل همچنان در تیم ملی حضور دارند. البته باید به نسل جدید هم میدان داده شود و باید تحمل خود را بیشتر کنیم تا بازیکنان جوان هم بتوانند باتجربه شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *