رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مواضع برجامی محمد جواد لاریجانی واکنش ضد انقلاب را به همراه داشت

15:50 - 24 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۴۳۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
محمد جواد لاریجانی علاوه بر پیشینه علمی خود بعنوان یک استراتژیست و تحلیلگر ارشد در امور سیاست داخلی و سیاست خارجی شناخته می‌شود؛ وی را تحلیل‌گری ارشد در تراز انقلاب اسلامی می‌دانند. شخصیتی که در همه برهه‌ها و در قبال همه رویدادها، مواضعی منطبق با معیارهای اساسی نظام جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است؛ مواضعی متقن و مستدل که روح استکبارستیزانه آن، خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هست.

//به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در طول چهار دهه‌ای که از تاسیس و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، شخصیت‌های ارزنده‌ای در قاموس این نظام الهی به فعالیت و مجاهدت سیاسی پرداخته‌اند؛ شخصیت‌هایی که فارغ از جناح بندی‌های سیاسی مرسوم، همواره در قالب کلیت نظام گنجانده شده‌اند و مواضع شان پیوسته منطبق با آرمان‌ها و اصول نظام الهی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بدون تردید یکی از این شخصیت‌ها، محمد جواد لاریجانی است. شخصیتی که در 40 سال پس از پیروی انقلاب اسلامی همواره در سنگر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام قرارداشته است و مسئولیت‌های خطیری که وی در مقاطع مختلف برعهده داشته، گواه این امر است.

تحلیلگری ارشد در تراز انقلاب اسلامی
محمد جواد لاریجانی علاوه بر پیشینه علمی خود بعنوان یک استراتژیست و تحلیلگر ارشد در امور سیاست داخلی و سیاست خارجی شناخته می‌شود؛ وی را تحلیل‌گری ارشد در تراز انقلاب اسلامی می‌دانند. شخصیتی که در همه برهه‌ها و در قبال همه رویدادها، مواضعی منطبق با معیارهای اساسی نظام جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است؛ مواضعی متقن و مستدل که روح استکبارستیزانه آن، مورد عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی بوده و هست. از همین رو دشمنان و معاندان و ضدانقلاب، همواره هجمه‌هایی را علیه وی و مواضع اصولی او روا می‌دارند. هجمه‌هایی که اغلب آمیخته با اکاذیب و جعلیات است و تنها حربه دشمنان برای تخریب شخصیت‌های دلسوز و موثر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مسئولیت‌های حساس و پست‌های خطیر دکتر محمد جواد لاریجانی در طول ۴۰ سال
لاریجانی در سمت‌هایی نظیر معاونت وزارت امور خارجه، عضویت در شورای عالی امنیت ملی، نمایندگی مردم در سه دوره قوه مقننه، عضویت در شورای نظارت بر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، ریاست «مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی» ، مدیریت «پژوهشگاه دانش‌های بنیادی» و دبیری ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در طول چهار دهه مشغول خدمت به آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

مجاهدت در سنگر دفاع از حقوق بشر اسلامی
در حال حاضر که مستکبران و دشمنان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ترویج مکتب توحیدی و سیطره معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان، مستاصل شده‌اند و برای مقابله با الگوی متعالی نظام ما به دروغ‌های حقوق بشری متوسل می‌شوند و هجمه‌ها و ادعاهای کذب در باب حقوق بشر علیه کشورمان مطرح می‌کنند، محمد جواد لاریجانی در سمت دبیری ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در سطحی کلان به تبیین ارزش‌ها و هنجارهای حقوق بشری در مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی و مقابله با هجمه‌های حقوق بشری دشمنان و مستکبران مشغول است.

سوابق محمد جواد لاریجانی و مواضع متقن و مستدل وی در حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجب خشم و عصبانیت دشمنان و معاندان تنگ‌نظر ملت ایران شده است، لذا هرازگاهی با توسل به گزاره‌های کذب و جعلی در صدد هجمه‌پراکنی علیه این شخصیت انقلابی گام برمی‌دارند.

روشن شدن موتور تخریب و هجمه‌پراکنی ورشکستگان سیاسی بواسطه روشنگری‌های محمد جواد لاریجانی
اخیرا نیز مواضع و نقطه‌نظرات محمد جواد لاریجانی در قبال عهدشکنی و خصومت‌ورزی جدید آمریکایی‌ها در قضیه برجام که برگرفته از بینش تخصصی و مشی انقلابی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان است، به مذاق عده‌ای معلوم‌الحال خوش نیامده است؛ لذا ماشین تخریب و هجمه‌پراکنی خود را به کمک مزدوران توییتری و مجازی خود در شبکه‌های اجتماعی روشن کرده‌اند.

این ورشکستگان سیاسی که عقده‌های فروخورده بیشماری دارند اخیرا با بازنشر یک مصاحبه جعلی و مخدوش که تاریخ انتشار آن نیز به چندین سال قبل مربوط می‌شود و انتساب این مصاحبه جعلیِ قدیمی به محمد جواد لاریجانی، در صدد این برآمدند تا به زعم ساده‌انگارانه خود از روشنگری‌های ضداستکباری و انقلابی شخصیت‌های متخصص و موثر نظام نظیر محمد جواد لاریجانی انتقام بگیرند.

نکته قابل تامل آنکه، مصاحبه جعلی مورد استناد تخریب‌گران و هجمه‌پردازان، در همان مقطع از سوی ستاد حقوق بشر کشورمان به شدت تکذیب شد. در آن مقطع ادعا شده بود، محمد جواد لاریجانی با یک رسانه صهیونیستی مصاحبه کرده است. دروغ و جعلی بودن این موضوع به قدری آشکار بود که خود محافل سیاسی و رسانه‌ای صهیونیستی که در اینگونه موارد با آب و تاب و برجسته‌سازی موضوع را پوشش می‌دهند، از پرداختن به آن خودداری کردند چرا که به روشنی می‌دانستند امکان صورت گرفتن چنین مصاحبه‌ای با یکی از انقلابی‌ترین و برجسته‌ترین شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران، مطلقا امکان‌ناپذیر است. 

مواضع برجامی محمد جواد لاریجانی واکنش ضد انقلاب را به همراه داشت

این ورشکستگان سیاسی و این افراد معلوم‌الحال، قریب به 25 سال است که برنامه‌ها و مواضع خود که مغایر با اصل و اساس انقلاب اسلامی است را بواسطه روشنگری‌های تحلیلگران انقلابی نظیر محمد جواد لاریجانی، نقش بر آب و شکست‌خورده می‌بینند لذا کینه و عصبانیت و اقدامات مذبوحانه آنها امری طبیعی است که باید خطاب به آنها گفت عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *