تساوی شاگردان اینزاگی مقابل کروتونه

19:49 - 23 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۹۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آبی‌پوشان رم با تساوی در خانه کروتونه، سرنوشت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را به هفته پایانی موکول کردند.

به گزارش گروه ورزشی ، هفته سی‌وهفتم از رقابت‌های سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی لاتزیو در خانه کروتونه تن به تساوی 2 بر 2 داد. سیمی (29) و فدریکو جاکرینی (61) برای کروتونه و سناد لولیچ (17- پنالتی) و سرژی میلینکوویچ ساویچ (84) برای آبی‌پوشان رم گلزنی کردند.

شاگردان سیمونه اینزاگی با این تساوی 72 امتیازی شدند و جایگاه چهارمی خود را استحکام بخشیدند. کروتونه نیز با این نتیجه 37 امتیازی شد و در رده هجدهم و در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

به این ترتیب دیدار هفته پایانی لاتزیو مقابل اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، جدالی سرنوشت‌ساز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط یکی از این دو تیم خواهد بود. اینتر تنها در صورت کسب پیروزی در خانه لاتزیو می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را به خاطر نتایج بهتر در بازی‌های رو در رو کسب کند. بازی رفت این دو تیم بدون گل مساوی شد و اگر اینتر بتواند بازی برگشت را ببرد با بهره گرفتن از قانون برتری در بازی رو در رو، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد.

در چهار دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بولونیا یک - کیه‌وو ورونا 2

فیورنتینا صفر- کالیاری یک

هلاس ورونا صفر- اودینزه یک

پرونده هفته سی‌وهفتم این رقابت‌ها امشب با برگزاری سه دیدار به شرح زیر بسته می‌شود:

آتالانتا - میلان؛ ساعت 20:30

رم - یوونتوس؛ ساعت 23:15

سامپدوریا - ناپولی؛ ساعت 23:15

پیش از این سقوط تیم‌های هلاس ورونا و بنونتو به سری B قطعی شده بود و یک تیم دیگر نیز در هفته پایانی سقوط خواهد کرد، این در حالی است که قهرمانی یوونتوس نیز پیش از این مسجل شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *