پیشگیری از جرم با فرهنگ‌سازی میسر است/غرفه معاونت فرهنگی قوه قضاییه یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه امسال است

14:59 - 22 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۸۹۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: غرفه معاونت فرهنگی قوه قضاییه یکی از بخش‌های مهم و جذاب نمایشگاه امسال است و به طور حتم در سال آینده به حضور پررنگ‌تر این معاونت در نمایشگاه کتاب کمک شایانی خواهیم کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه شهرام نیا قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: پیشگیری در هر زمینه‌ای همراه با فرهنگ سازی میسر است و چه چیزی بهتر از فرهنگ مکتوب و آموزش افراد جامعه که خوشبختانه فضای نمایشگاه کتاب هم این فرصت را در اختیار قوه قضاییه گذاشته است.

وی افزود: طبیعی است که مبحث پیشگیری از جرم با فرهنگ سازی میسر است و چه چیزی بهتر از فرهنگ مکتوب و آموزش افراد جامعه که خوشبختانه فضای نمایشگاه کتاب هم این فرصت را در اختیار معاونت فرهنگی قوه قضاییه گذاشته است تا هم از حیث تولیدات، منشورات و اطلاع رسانی‌هایی که انجام می‌دهد و هم از جهت تعامل رو در رو با مخاطبان بتواند به نحو احسن از فرصت بدست آمده استفاده لازم را ببرد.

شهرام نیا با بیان اینکه فضای قوه قضاییه فضای اجرایی و توام با پیچیدگی‌های خاص نظام قضایی مختص به خود است اظهار داشت: فضای خارجی لازم که باید به صورت تعاملی در این زمینه ایجاد شود به صورت عادی وجود ندارد؛ لذا این وظیفه ماست که کمک کنیم در فضایی که اکنون ایجاد شده تعامل لازم میان مردم و دستگاه قضایی برقرار شود.

وی با تاکید بر اینکه نفس حضور در نمایشگاه کتاب به پاسخگویی بهتر نمایندگان قوه قضاییه به مخاطبان کمک می‌کند تصریح کرد: این حضور به وحدت و همگرایی بیشتر دستگاه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی کشور نیز کمک شایانی می‌کند و به همین دلیل حضور معاونت فرهنگی قوه قضاییه در نمایشگاه کتاب را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.

قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در پایان با تقدیر از حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه در نمایشگاه کتاب گفت: خوشبختانه حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه هم خودشان از صنف نشر هستند و به همین دلیل حضور ایشان و همراهی و همدلی شان در نمایشگاه کتاب را باید مهم و بااهمیت ارزیابی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *