نمایشگاه کتاب تهران در آستانه روزهای پایانی/ااستقبال زیاد اهالی کتاب همزمان با پایان هفته+عکس

21:10 - 19 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۷۹۰۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و با رسیدن به روزهای پایانی هفته بار دیگر مصلی امام خمینی (ره) مملو از اهالی کتاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و با رسیدن به روزهای پایانی هفته بار دیگر مصلی امام خمینی (ره) مملو از اهالی کتاب شد.

گرمای هوا در نیمه دوم برگزاری نمایشگاه از سویی مشکلاتی مانند آب گرفتگی را از بین برده اما در بعد دیگر باعث شده تا مسیرهای پیاده روی نمایشگاه کمی برای مخاطبان طولانی و گرم باشد.

 در آستانه روزهای پایانی/ااستقبال زیاد اهالی کتاب همزمان با پایان هفته+عکس////////////////////چهارشنبه شب

نشست نخست سرای ملل سالن بین‌الملل نمایشگاه کتاب به سخنرانی گورگ اساطوریان، مترجم آثار ایرانی و استاد دانشگاه ارمنستان اختصاص دارد که در ساعت 10 صبح برگزار شد.

همچنین در هشتمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب، نشستی با عنوان "نقش ناشران در حل مسائل جهان اسلام" برگزار می‌شود. این نشست با استقبال خوب علاقمندان به حوزه کتب اسلامی قرار گرفت.

نمایشگاه کتاب تهران در آستانه روزهای پایانی/ااستقبال زیاد اهالی کتاب همزمان با پایان هفته+عکس////////////////////چهارشنبه شب

این نشست که ساعت 15 در سرای ملل واقع در سالن بین‌الملل نمایشگاه کتاب برگزار شد. محمد صالح الرصاع، المنصف الشبابی، سمیر المسعودی و حافظ بوجمیل همگی از ناشران عرب زبان، محمدباقر انصاری، رئیس موسسه بوستان کتاب و سرپرست اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حسن عبدی‌پور، رئیس اداره بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام عبدالهادی اشرفی، حجت‌الاسلام محمدتقی محمدیان و محمدجواد صاحبی از جمله مدعوین این نشست بودند.

نشست "ضرورت ترجمه در حوزه انتقال دانش روز اقتصادی" با حضور فاطمه مقیمی و ایمان فرجام در سرای اهل قلم برپا شد. این نشست باحضور فاطمه مقیمی و ایمان فرجام از ساعت 14 در کمیته علمی فرهنگی در سرای اهل قلم"فرهنگوران" برگزار شد.

همچنین نشست "رنسانس اقتصادی آلمان" با سخنرانی محمدابراهیم محبوب و محمود ابوالفتحی از ساعت  15 و کارگاه "آشنایی با فرایند فیپای الکترونیکی" با سخنرانی راضیه نمازی و مستوره صادقی در در سرای اهل قلم برپا شدند.

نمایشگاه کتاب تهران در آستانه روزهای پایانی/ااستقبال زیاد اهالی کتاب همزمان با پایان هفته+عکس////////////////////چهارشنبه شب

هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران (چهارشنبه 19 اردیبهشت) روز کشور ارمنستان نامگذاری شده است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *