عبدی: از ۶ ماه قبل مهندسی انتخابات تیر و کمان آغاز شد/ به هیئت‌ها وعده بودجه از بیت‌المال دادند

12:48 - 18 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۷۹۰۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کاندیدای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: به ما گفتند سکوت کنیم اما این سکوت باید تا کی ادامه داشته باشد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، منصور عبدی در پایان مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: به ما توصیه کردند سکوت کنیم، اما این سکوت‌ها تا کی باید ادامه داشته باشد؟ از ۶ ماه پیش پروسه مهندسی انتخابات شروع شد. زمانی که کار فدراسیون دستم بود قهرمان جهان در آمریکا شدیم. این صحبت‌ها برای من هزینه دارد، ولی فرزند امام هستم و نگران نیستم‎.

وی افزود: وزیر ۲ ساعت با من در مورد فساد در بدنسازی صحبت کرد. لابی، شماره حساب و خیلی مسائل وجود دارد. می‌دانم این صحبت‌ها بار حقوقی دارد، ولی نگران نیستم.

کاندیدای ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: شجاعی مهندسی انتخابات را با برنامه و همکاری شعبانی‌بهار انجام داد. مجمع اصفهان را با حضور شعبانی‌بهار انجام داد و برنامه را گرفت و تهدید کردند که کسی نباید حرف بزند.

عبدی تصریح کرد: مهندسی آخر هم این بود من را از نایب رئیسی بردارند و مدیرکل شعبانی‌بهار را جایگزین من کردند. به هیئت‌ها از بودجه بیت المال وعده دادند. از دیشب همه فشار به هیات‌ها آوردند که شعبانی‌بهار باید رای بیاورد‎. بچه‌های تیم ملی را با ماشین آوردند و ناهار دادند، ولی شعبانی‌بهار می‌گوید اتفاقی اعضای تیم را دیده است!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *