رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران/ پاسخ چهارم در راه است؟

7:01 - 19 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۷۸۷۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
این که بعضی اتفاقات در روز‌های گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوز کاری آن‌ها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد.
گروه سیاسی ؛ «این که بعضی اتفاقات در روز‌های گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوز کاری آن‌ها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد»؛ این جمله را روز دوشنبه سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از واحد‌های پدافند هوایی پایگاه شکاری وحدتی و همچنین تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول بر زبان آورد؛ او همچنین تاکید کرد که «چنانچه دشمن نسبت به منافع ما چشم‌داشتی داشته باشد یا تجاوز اندکی صورت دهد، جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسب را خواهد داد».

آنگونه که برمی‌آید، اشاره رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به برخی تجاوز‌های علنی و حملات هوایی و موشکی دشمنان به پایگاه‌های نظامی سوریه طی هفته‌های گذشته است.

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول دکترین بازدارندگی، طی سالیان گذشته به کرّات ثابت کرده‌اند که توان پاسخگویی قاطع، فوری و کوبنده را به تهدیدات و اقدامات احمقانه دشمنان علیه ایران را دارند. در ادامه تنها به ۳ نمونه از این پاسخ‌ها که در سال گذشته صورت گرفت اشاره خواهد شد.

پاسخ اول
در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ و تنها ۲۶۰ ساعت پس از حمله بزدلانه تروریستی عوامل داعش به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، نیروی هوافضای سپاه در قالب عملیات «لیله القدر» با شلیک موفقیت آمیز ۶ موشک «ذوالفقار» و «قیام» از استان‌های کرمانشاه و کردستان به مقر فرماندهی تروریست‌های داعش در دیرالزور، خسارات و تلفات گسترده‌ای را به این گروهک وارد کرد. موشک‌هایی که از فراز آسمان عراق عبور کردند.
 
دشمن در انتظار نوش جان کردن یک پاسخ جدید/ بررسی ۳ پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح ایران به دشمن
در جریان این عملیات موفق، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه‌های آنان وارد شد.

پاسخ دوم
سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ و در جریان دیدار با خانواده‌های ۴ شهید مدافع حرم، فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: چند وقت قبل «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد. او به هم ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیرو‌های روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟

طبق اعلام قرارگاه قدس نزسا در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ «جلیل قنبرزهی» به همراه ۴ نفر از عواملش، طی عملیاتی توسط نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسیدند. فردی که انفجار در مراسم تاسوعای حسینی چابهار، اعزام عوامل انتحاری برای مساجد، شهادت جمعی از کارکنان ناجا در سال ۷۷ و همچنین حمله به پست انتطامی در میدان تامین اجتماعی زاهدان، از جمله جنایت‌هایش به شمار می‌آید.

پاسخ سوم
پس از شهادت مظلومانه شهید «محسن حججی» پاسدار لشکر زرهی ۸ نجف اشرف توسط تروریست‌های تکفیری در تاربستان ۱۳۹۶، سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در روز ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ و در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، اظهار کرد: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم.»
 


ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
درود سردار
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
درود درود درود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *