کشف جمجمه و استخوان انسان در یکی از محله‌های قدیمی+جزئیات و عکس

9:40 - 17 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۷۵۰۹
ماجرا از آنجایی شروع شد که کارگرانی که در حال ساختن کانالی در محله‌ی سیزده پاریس بودند با بخشی از چند جمجمه و همچنین 15تکه استخوان انسان رو به رو شدند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، ماجرا از آنجایی شروع شد که کارگرانی که در حال ساختن کانالی در محله‌ی سیزده پاریس بودند با بخشی از چند جمجمه و همچنین 15تکه استخوان انسان رو به رو شدند.

‌‌کشفی ترسناک:آغاز تحقیق بعد از کشف استخوان انسان‌ها
محله‌ی سیزده یکی از محله های قدیمی پاریس است که در قسمت چپ رود سن قرار دارد. این استخوان‌ها میتوانند بخش‌هایی به جامانده از قبرستان های پاریس باشند.

پیش‌تر یک منبع موثق اعلام کرد این استخوان ها بدون شک متعلق به انسان است اما جهت تحقیقات بیشتر از جمله کشف هویت و شرایط مرگ این مجموعه به پزشکی قانونی پاریس منتقل شد.

محققان می گویند در تلاش هستند تا اطلاعاتی از هویت این افراد و چگونگی مرگ آنها به دست آورند هرچند این استخوان ها بسیار قدیمی هستند.

 با توجه به قدیمی بودن این استخوان احتمال نمی رود تا صاحبان این استخوان ها کشته شده باشند.

براساس این گزارش،  در سال2017 نیز کارگران در محله ی جدید سامری ها در تقاطع خیابان سن -ژرمن اوکسروا و موزه ی لوور، 10 استخوان رادر 50سانتی متری زمین،  کشف کردند.

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *