باشگاه لیورپول تمام بازیکنانش را برای فتح لیگ برتر به صف کرد!

21:57 - 06 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۱۸۹
باشگاه لیورپول بعد از سال ها در فرم فوق العاده ای قرار دارد و برای فصل بعد نمی خواهد هیچ کدام از بازیکنانش را از دست بدهد تا بتواند فاتح لیگ برتر شود.

باشگاه لیورپول تمام بازیکنانش را برای فتح لیگ برتر به صف کرد!به گزارش گروه فضای مجازی ، در این فصل کلوپ توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و به احتمال بسیار زیاد این تیم در فینال نیز حضور خواهد داشت. سادیو مانه، روبرتو فیرمینو، محمد صلاح، لوریس کاریوس، امره کان و فن دایک تاثیر بسیار زیادی در این عملکرد فوق العاده داشته اند.

محمد صلاح نمایش خیره کننده اش توانست برای او جایزه مرد سال لیگ برتر انگلیس را به ارمغان بیاورد و با ثبت رکورد 43 گل در 47 بازی برای این تیم نقش ابر ستاره را ایفا کرد. در تابستان این وینگر مصری در تیر رس باشگاه های بزرگ همچون رئال مادرید قرار خواهد گرفت اما مطمئنا لیورپول نمی خواهد ین بازیکن کلیدی را از دست بدهد. از دست دادن صلاح برای لیورپول دقیقا مانند سر خوردن استیون جرارد تا باز هم منچستر سیتی در راس تمام تیم ها بایستد.

بدون شک نباید عملکر مانه و فیرمینو را هم نباید انکار کرد. فیرمینو در آنفیلد نقش تاثیر گذاری در شکست آ اس رم داشت تا توتی اشک هایش در این بازی بریزد و نتواند موفقیت تیمش را ببیند. با حضور مانه در کنار فیرمینو و صلاح هوای بندر نشینان آفتابی شده است و خط آتش لیورپول شکست ناپذیر تر از همیشه شده است.

 

امره کان و هندرسون توانستند به خط هافبک لیورپول نظم و ثبت فوق العاده ای بدهند و با پخش توپ بسیار عالی موقعیت های بسیار زیادی را برای مهاجمان به ارمغان بیاورند در پشت سر آنها فن دایک سد محکمی را با دیگر مدافعان ساخته است تا خیال بازیکنان از پشت سرشان راحت باشد و در میان این همه تلاش کاریوس راهی به جز انجام واکنش های مناسب برایش نماند تا بتواند نظر منتقدان را جلب کند.

بندر نشینان اگر بخواهند برای فصل بعد بعد از 30 سال در لیگ انگلیس جام را بالای سر خود ببرند علاوه بر رد پیشنهادات باشگاه های دیگر ضعف های خود را بعضی از پست ها بپوشانند. مطمئنا کلوپ تنها کسی است که می تواند آن ها را به رویایشان برساند.

 

منبع: ورزش 11

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *