رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدگاه ماکرون در قبال ایران تغییر کرد

17:43 - 06 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۱۷۸
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار حرف‌های خود درباره برجام، ادعا کرد که پس از دیدار با همتای فرانسوی خود، نظر او را درباره ایران تغییر داده است.

به گزارش گروه بین الملل ،دونالد ترامپ در گفت و گویی که با شبکه تلویزیون فاکس نیوز که بخش‌های از آن منتشر شده، ادعا کرد که نظر امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود را درباره ایران تغییر داده است.

ترامپ گفت: به اعتقاد من نگاه او (مکرون) به ایران اکنون بسیار متفاوت از قبل از ورودش به کاخ سفید است. او نظر من درباره ایران را درک می‌کند.

رئیس جمهوری آمریکا با تکرار حرف‌های خود درباره برجام گفت: ایران مشکل واقعی این کشور (آمریکا) است. دولت قبلی توافق فاجعه باری را امضا کرد.

وی دوباره داستان خود درباره پرداخت پول به ایران را تکرار کرد و گفت: (دولت اوباما) ۱۵۰ میلیارد دلار (به ایران) پرداخت کرد. ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد را در بشکه و جعبه از طریق هواپیما (به ایران) منتقل کرد.

ترامپ ادعا کرد: آن‌ها (ایرانی ها) مدام فریاد می‌زدند مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا. اما دیگر نمی‌گویند آن‌ها در زمان اوباما مرگ بر آمریکا می‌گفتند، اما در زمان من نمی‌گویند.

وی همچنین مدعی شد: به تازگی قایق‌های کوچک آن‌ها را در حال چرخ زدن دور کشتی‌های ما در اقیانوس ندیده ایم. چرا که می‌دانند اگر دور کشتی‌های ما بگردند، محو خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *