انهدام باند سرقت در جنوب تهران

12:02 - 06 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۱۲۰
رئیس کلانتری 151 یافت آباد، با اشاره به انهدام یک باند سرقت از منازل در محدوده یافت آباد، گفت: این متهمان هنگام ورود به یک خانه شناسایی و بازداشت شدند.
انهدام باند سرقت در جنوب تهرانبه گزارش گروه جامعه ،  سرهنگ محمد رضا موسوی گفت: با توجه به سرقت‌های منازل در محدوده استحفاظی این کلانتری، بررسی و تحقیقات میدانی از سوی ماموران تجسس کلانتری آغاز و مشخص شد که سرنشینان یک خودروی سواری اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کنند.

وی افزود: تعقیب و مراقبت‌های هدفمند، آغاز شد تا این که صبح روز گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود، متوجه حضور دو فرد مشکوک در مقابل یک خانه شده و برای بررسی آن‌ها را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ موسوی، عنوان داشت: هنوز دقایقی نگذشته بود که یکی از این مردان موفق شد در خانه را باز کرده و هر دو وارد شوند که این اقدام با عکس العمل ماموران همراه شده و هر دو تن به محض قدم گذاشتن در حیاط خانه مذکور بازداشت شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۱، تصریح کرد: متهمان که غافلگیر شده بودند سعی کردند با اظهارات واهی و بهانه‌های مختلف خود را از دست ماموران رها کنند، اما این امر کارگر نیفتاد و هر دو به همراه ماموران به کلانتری منتقل شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل این محدوده اعتراف و در بازرسی از آن‌ها چند عدد پیچ گوشتی، انبر دست، سیم مفتول سر کج و یک دسته شاه کلید مخصوص سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت‌های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *