۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان منوجان آزاد شدند

9:50 - 06 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۰۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان منوجان از آزادی ۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان منوجان طی یکسال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند خبر داد.

۱۳ زندانی بدهکار مالی از زندان منوجان آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حسین شکوهی نسب در جلسه انجمن حمایت زندانیان شهرستان اظهار داشت:درحال حاضر تعداد یکصد خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان منوجان هستند.


این مقام قضایی اظهارداشت: دغدغه انجمن حمایت از زندانیان بایستی همواره توانمندسازی و کمک به وضعیت معیشتی آنان و خانواده آن‌ها بوده باشد.

 
وی بر لزوم اقدامات اصلاحی و تربیتی در راستای بازگشت آبرومندانه مددجو به یک زندگی سعادتمند و شرافتمندانه تاکید و عنوان کرد: بایدنگرش جامعه نسبت به زندانی وخانواده زندانی که یک نگاه مجرمانه می‌باشد اصلاح شود و اگر به زندانی بعد از تحمل حبس تسهیلاتی تعلق گیرد و مشغول به کار شود قطعا کمتربه دنبال بزه خواهد رفت.

 

این مقام قضائی با اشاره به اینکه ۵۰ سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند در سال گذشته توزیع شده است، خاطر نشان ساخت: خانواده زندانیان بی بضاعت یکی از آسیب پذیرترین اقشاردرجامعه هستند و مهمترین مشکل خانواده زندانیان معیشت می‌باشد.


وی عنوان کرد:چنانچه مشکلات اقتصادی و معیشتی این قشر حل نشود، خانواده زندانیان درمعرض آسیب قرارمی گیرند.


شکوهی نسب تصریح کرد:حل مشکلات زندانیان نیاز به حمایت همه مسئولین، نهاد‌ها و عزم همگانی را می‌طلبد و تمامی افراد باید درجهت رفع مشکلات زندانیان و خانواده آن‌ها تلاش و کوشش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *