ثبت رکورد تاریخی دیگر توسط زیدان

19:16 - 05 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۵۰۴۱
'زین الدین زیدان' سرمربی تیم رئال مادرید که در آستانه سومین حضور در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، می تواند با پیروزی در دیدار امشب مقابل بایرن رکورد تاریخی دیگری را به نام خود ثبت کند.

ثبت رکورد تاریخی دیگر توسط زیدانبه گزارش گروه فضای مجازی ،'زین الدین زیدان' سرمربی تیم رئال مادرید که در آستانه سومین حضور در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، از زمان پذیرش سمت سرمربی گری کهکشانی ها مجموعا 10 پیروزی در مرحله حذفی این رقابت ها کسب کرده است و می تواند با پیروزی در دیدار امشب مقابل بایرن رکورد تاریخی دیگری را به نام خود ثبت کند.

تارنمای خبری گل روز چهارشنبه نوشت: اظهارات «یوپ هاینکس» سرمربی تیم بایرن مونیخ در مورد زیدان، شاید کوتاه ترین و در عین حال بی نقص ترین توصیف از ستاره ی افسانه ای دنیای فوتبال چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت سرمربی باشد: 'زیدان یک بازیکن درخشان و یک مربی فاتح است'.

زیدان تنها سه بازی تا فتح سومین عنوان قهرمانی فاصله دارد و پیش از وی تنها 'آریگو ساکی' سرمربی اسبق تیم میلان موفق به کسب رکورد 11 برد در مرحله حذفی شده بود؛ در واقع در 25 سال اخیر هیچکدام از مربیان برتر اروپا از جمله فرگوسن، مورینیو، آنچلوتی و گواردیولا، نتوانستند چنین آمار قاطعانه ای را از خود بر جای بگذارند.

این موفقیت برای زیدان، از فصل 2015-2016 با شکست تیم رم و برتری در برابر ولفسبورگ در مرحله یک چهارم آغاز شد و با برد یک گله برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی ادامه یافت و با ضربات پنالتی مقابل اتلتیکو مادرید به سرانجام رسید.

فصل گذشته نیز، کهکشانی ها با هدایت 'زیزو' موفق شدند با یک نمایش چشمگیر یوونتوس را شکست داده و مقام قهرمانی را از آن خود کنند.
امسال نیز، کاروان تحت رهبری این مرد فرانسوی که عنوان «آقای بی نقص» را نیز یدک می کشد، با شکست پاری سن ژرمن هولناک که به زعم خیلی ها شانس به مراتب بیشتری برای صعود داشت، بار دیگر حریف یوونتوس شد و برغم برتری قاطعانه در بازی رفت، در بازی برگشت با مشقت فراوان جواز صعود به نیمه نهایی را به چنگ آورد.

حال باید دید که آیا سرمربی سفیدپوشان می تواند با شکست بایرن مونیخ نام خود را در تاریخ باشگاه پرافتخار ریال مادرید جاودانه کند یا خیر.

تیم فوتبال ریال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میهمان باواریایی ها خواهد بود.

 

 

منبع: ایرنا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *