قدردانی بسیج دانشگاه‌های مشهد از حضور معاون اول قوه قضاییه در برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی/ درخواست تداوم این نوع برنامه‌ها و گسترش آن به سطح سایر استان‌ها

17:20 - 02 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۴۰۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی و فردوسی مشهد با ارسال نامه‌ای از حضور معاون اول قوه قضاییه در برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان «گفت‌وگوی تمدن‌ها تا عدالتخواهی و اعتدال» قدردانی کردند.

قدردانی از حضور معاون اول قوه قضاییه در برنامه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد/ درخواست تداوم این نوع برنامه‌ها و گسترش آن به سطح سایر استان‌هابه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، پیرو حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا در برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان «گفت‌وگوی تمدن‌ها تا عدالتخواهی و اعتدال» که ۲۲ فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار و در آن به پرسش‌های نمایندگان ۸ تشکل دانشجویی پیرامون عملکرد قوه قضاییه به صورت مبسوط پاسخ داده شد، مسئولان بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی و فردوسی مشهد با ارسال نامه‌ای از حضور معاون اول قوه قضاییه در این برنامه قدردانی کردند.

در این نامه همچنین از معاون اول قوه قضاییه درخواست شده است که به اتخاد تدابیری برای تداوم این نوع برنامه‌ها و گسترش آن به سطح سایر استان‌ها اهتمام ورزیده شود.

مسئولان بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی و فردوسی مشهد همچنین ابراز امیدواری کردند که سایر مسئولین به خصوص مسئولین اجرایی کشوری و استانی جهت پاسخگویی به کارنامه عملکرد خود و گفت‌و‌گوی مستقیم با تشکل‌های دانشجویی دعوت‌های مکرر دانشجویان را پذیرا بوده و در دانشگاه حضور یابند.

تصویر نامه در ادامه قابل مشاهده است.

قدردانی بسیج دانشگاه‌های مشهد از حضور معاون اول قوه قضاییه در برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی/ درخواست تداوم این نوع برنامه‌ها و گسترش آن به سطح سایر استان‌ها



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *