طرح «نوروزبانان بی نوروز» پایان یافت/ مشهد و کیش پذیرای بیشترین مسافران

10:29 - 30 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۳۱۵۲
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهرهای مشهد، کیش، یزد، اصفهان و قشم از جمله شهرهایی بودند که بیشترین مسافران طرح «نوروزبانان بی نوروز» را به خود اختصاص داده اند.
طرح «نوروزبانان بی نوروز» پایان یافت/ مشهد و کیش پذیرای بیشترین مسافرانبه گزارش گروه فضای مجازی ، گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پایان طرح «نوروزبانان بی نوروز» خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از فرهنگیان از طرح «نوروزبانان بی نوروز» در فاصله ۲۱ تا ۲۷ فروردین استفاده کردند.

وی ادامه داد: این افراد علاوه بر تخفیف ۸۰ درصدی از هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره، مشمول تخفیف ۳۰ درصدی از رستوران‌ها هم شدند.

کریمی فر افزود: شهر‌های مشهد، کیش، یزد، اصفهان و قشم از جمله شهر‌هایی بودند که بیشترین مسافران طرح «نوروزبانان بی نوروز» را به خود اختصاص داده اند.

وی در خصوص آمار استفاده کنندگان از طرح «نوروزبانان بی نوروز»، گفت: اوایل هفته آینده آمار ارائه می‌شود.

پیش از این آموزش و پرورش اعلام کرده بود: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای طیب خاطر و حمایت از خانواده‌های تمام کسانی که نتوانسته اند به دلایل مختلف در سفر‌های نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند، با تخفیف ویژه در راستای تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای اولین بار به عنوان بسته رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.

وزارت آموزش و پرورش در راستای مساعدت و مشارکت رفاهی به دانش آموزانی که قصد سفر به همراه خانواده‌ها داشته باشند، ضمن اعطای مرخصی تحصیلی، فرصت بهره مندی و استفاده از تخفیف ۸۰ درصدی را به منظور اقامت در مراکز رفاهی و هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.
 
منبع:فارس
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *