معتادان بهبودیافته نیاز به اعتماد جامعه و خانواده دارند/ برگزاری کارگاه‌های حمایت از معتادان بهبود یافته

10:32 - 28 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۲۵۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از حمایت معتادان بهبود یافته که حداقل یک سال از مدت زمان پاکی آن‌ها گذشته باشد، خبر داد و گفت: معتادان بهبودیافته علاوه بر حمایت‌های مالی و شغلی به حمایت‌های دیگر از جمله پذیرش در جامعه نیاز دارند.

معتادان بهبودیافته نیاز به اعتماد جامعه و خانواده دارند/ لزوم برگزاری کارگاه‌های حمایت از معتادان بهبود یافتهسعید پورکاوه مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی  وقضایی به اقدامات این معاونت در راستای کمک به معتادان بهبود یافته  اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از معتادان بهبود یافته، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی ویژه مسئولین مراکز اقامتی میان مدت و نمایندگان دستگاه‌های مسئول کرده است.

وی در رابطه با اهمیت توجه به افراد رها شده از دام اعتیاد تصریح کرد: معتادان بهبود یافته به حمایت‌های اجتماعی به لحاظ مالی و معنوی نیاز دارند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حمایت‌های اجتماعی از معتادان بهبودیافته افزود: معتادان بهبودیافته علاوه بر حمایت‌های مالی وشغلی به حمایت‌های دیگر از جمله پذیرش در جامعه و اعتماد خانواده به آن‌ها نیاز دارند.

پورکاوه خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی با توجه به امکانات موجود، به معتادان بهبود یافته‌ای کمک خواهد کرد (شغلی، ارزان قیمت و... ) که در حدود یکسال از ترک اعتیادشان گذشته باشد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: برگزاری کارگاه حمایت از معتادان بهبودیافته ویژه مسئولین مراکز اقامتی میان مدت و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در سال ۹۶ در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان، قرارداشته و در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *