متاسفانه بخشی از اختیارات در حوزه وزارتخانه‌ها متمرکز است

9:53 - 27 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۲۲۱۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه متاسفانه بخشی از اختیارات در حوزه وزارتخانه‌ها متمرکز است، گفت: اگر تصمیمات متمرکز به استان‌ها واگذار شود و استانداران بتوانند در چارچوب این قوانین و مقررات تصمیم گیری کنند، طبیعتا در افزایش ظرفیت‌های اقتصادی کشور نیز تاثیرگذارخواهند بود.
استانعبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به نقش استانداران در افزایش ظرفیت اقتصادی کشور اظهار داشت: طبیعتا نماینده عالی دولت در استان‌ها، رئیس شورای توسعه و برنامه ریزی وکارگروه‌های توسعه اقتصادی هرکدام مسئولیت و نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان‌ها برعهده دارند.

وی با بیان اینکه استانداران در تحرک بخشی اقتصادی استان‌ها نقش بسزایی دارند، افزود: البته باید زیر ساخت‌ها، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها همکاری لازم با استانداران را داشته باشند و تسهیل گری هم در دستور کار قرار بگیرد تا استانداران بتوانند با اقدامات موثر خود در استان‌ها در اقتصاد کشور هم  تاثیر مثبتی بگذارند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه متاسفانه بخشی از اختیارات در حوزه  وزارتخانه‌ها متمرکز است، گفت: اگر تصمیمات متمرکز به استان‌ها واگذار شود و استانداران بتوانند در چارچوب این قوانین و مقررات تصمیم گیری کنند، طبیعتا در افزایش ظرفیت‌های اقتصادی کشور نیز تاثیرگذارخواهند بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *