اتفاقات هیجان انگیزی در شهرزاد ۳ خواهد افتاد/نیاز ویژه ادبیات ایران به تولید داخلی+عکس

17:23 - 26 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۲۰۹۶
بیست و ششمین روز از فروردین ماه 97 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به فروش فرهنگ ایرانی به شکل شکلات پیچ و اتفاقات هیجان انگیز در شهرزاد 3 اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و ششمین روز از فروردین ماه 97 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به فروش فرهنگ ایرانی به شکل شکلات پیچ و اتفاقات هیجان انگیز در شهرزاد 3 اشاره کرد.

نیازمند یک پالایشگاه بزرگ فرهنگی در عرصه ادبیات هستیم/دیگران فرهنگ‌مان را شکلات پیچ به خودمان می فروشند

نویسنده و شاعر کشورمان گفت: متاسفانه ما بسیاری از داشته های خود در زمینه فرهنگ را قدر نمی دانیم و شاهد آن هستیم دیگران همین داشته‌ها را شکلات پیچ کرده و چند برابر قیمت به خودمان می فروشند. ما داشته های بسیاری از فرهنگ دینی و ملی خود داریم که متاسفانه فراموش شده است.

عباس سجادی نویسنده و شاعر ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه فرهنگی ، در خصوص اهمیت حمایت از نویسندگان داخلی گفت: اعتقاد دارم که فرهنگ ایرانی به عنوان یک کالای فرهنگی اهمیت به شدت مهمی دارد. ما یاد گرفته ایم که واژه کالای ایرانی را در خصوص اجناس به کار ببریم در صورتی که یکی از پر مصرف ترین کالاها در طول روز کلایی است که به روح و جان ما وابسته است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

هان سولو بار دیگر عازم کهکشان می‌شود/روایتی تازه از جنگ ستارگان+عکس////////////////////جمعه
هان سولو بار دیگر عازم کهکشان می‌شود/روایتی تازه از جنگ ستارگان

به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی "سولو-داستانی از جنگ ستارگان" جدیدترین مجموعه تصاویر این فیلم علمی تخیلی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم سینمایی "سولو-داستانی از جنگ ستارگان" جدیدترین مجموعه تصاویر این فیلم علمی تخیلی منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

فرید سجادی حسینی
دست و دل بازیگر برای دستمزد در انتخاب‌ نقش‌ها می‌لرزد/در عرصه هنر درجا نزده‌ایم اما نیاز به تلاش داریم


بازیگر فروشنده گفت: هرچه مخاطبان می پسندند و بیشتر به سمت آن می روند تهیه کنندگان در سینما و تلویزیون نیز به همان سمت می روند؛ بنابراین به جوانان گرایش بیشتری وجود دارد. به نظرم توجه به نیروی جوان عجیب نیست و مقتضای شرایط و جامعه است.

فرید سجادی حسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی با اشاره به نمایشگاه کتاب اظهار کرد: این روزها تب کتاب وجود دارد و همه احساس می کنند که چه غفلتی در اهمیت به کتاب و مطالعه وجود دارد. می خواهم بگویم اثر منفی در هر چیزی وجود دارد. این که هر متنی را کتاب بنامیم و بخوانیم درست نیست.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

همه نمی‌میرند اما شهرزاد در ادامه هیجان‌انگیز می‌شود/هنوز هیچ صحبتی برای فصل چهارم نشده است/////////////////////یکشنبه

همه در پایان شهرزاد ۳ نمی‌میرند، اما اتفاقات هیجان‌انگیزی می‌افتد/هنوز هیچ صحبتی برای فصل چهارم نشده است

بازیگر سریال "شهرزاد ۳" گفت: مطمئن باشید در ادامه داستان شهرزاد بسیار جذاب پیش می‌رود. نه اینکه بگویم همه می‌میرند و یا کشته می‌شوند، اما به جرات می‌توانم بگویم ادامه این اثر هیجان انگیز‌تر پیش خواهد رفت.

مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص بازخوردهای فصل سوم سریال شهرزاد گفت: روزانه با آدم های مختلفی در کوچه و خیابان برخورد دارم و خوشبختانه می بینم که مردم به شدت فصل سوم شهرزاد را دوست دارند و همچون فصول گذشته همواره آن را دنبال می کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

پدر سالار تلویزیون ایران ۸۸ ساله شد/هزار دستان سینمای ایران از مادر تا شعبون بی‌مخ+عکس////////////////////یکشنبه
پدر سالار تلویزیون ایران امروز ۸۸ ساله شد/محمدعلی کشاورز از مادر تا شعبون بی‌مخ

محمدعلی کشاورز بازیگر بزرگ و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران امروز شمع تولد ۸۸ سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمدعلی کشاورز بازیگر بزرگ و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران امروز شمع تولد 88 سالگی خود را فوت خواهد کرد.

هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون دو روز زودتر جمعه 24 فروردین ماه با حضور هنرمندان عرصه سینما از جمله علی نصیریان، بهزاد فراهانی، امین تارخ، داریوش اسدزاده، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، شهره سلطانی، همایون ارشادی، اکبرعالمی، سیامک اطلسی در پردیس سینمایی شهرک برگزار شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

اکرم محمدی در مادر

بازیگر خانه سبز و نزدیک به 5 سال بیکاری/نبود حفظ حرمت‌ها دلیل فاصله اکرم محمدی از هنرپیشگی

بازیگر "خانه سبز" گفت: متاسفانه رفتار خوب و قدردانی از سوی نسل جوان نسبت به پیشکسوتان هنر وجود ندارد در حالی که من فکر می کنم قدردانی وظیفه آنان است و باید تجلیل از بزرگان هنر از سوی این نسل همواره وجود داشته باشد.

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره ادای دین سینما به بزرگانش گفت: مهمترین مسئله برای پاسداشت و ادای دین به بزرگان عرصه هنر و بازیگری این است که مسئولان و بازیگران جوان قدر آنها را بدانند و با بزرگداشت‌ها و تقدیر ها دین خود را به این بزرگواران ادا کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

گروه ماکان بند
شروع کنسرت‌های استانی گروه ماکان بند/طنین قطعه هر بار این درو در خرم آباد


کنسرت گروه ماکان بند روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دو نوبت 20:00 و 22:00 در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در خرم آباد روی صحنه می رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر یک امر ضروری است نه لوکس

استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف گفت: تعامل بین المللی با جهان یک ضرورت است و در این دیدگاه برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر امری ضروری می شود نه لوکس.

رضا منصوری فیزیکدان، استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ارتباط علمی و فرهنگی با جهان را از ضروریات پیشرفت در دنیای امروز دانست و گفت: اگر نوشته های من را درباره علم خوانده باشید، می بینید که در آنها اذعان کرده ام امکان ندارد بتوانیم به لحاظ علمی در ایران رشد کنیم مگر اینکه به دنیا وصل شویم و در پروژه های بزرگ بین المللی مشارکت داشته باشیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

خداحافظی با خالق دیوانه از قفس پرید/میلوش فورمن از دنیا رفت+عکس/////////////////////یکشنبه
خداحافظی با خالق دیوانه از قفس پرید/میلوش فورمن از دنیا رفت

"میلوش فورمن" کارگردان مطرح سینمای هالیوود که اثر جاودانه "دیوانه‌ای از قفس پرید" یا همان "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" را در کارنامه دارد دیروز بر اثر کهولت سن و در سن ۸۶ سالگی چشم از جهان فرو بست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "میلوش فورمن" کارگردان مطرح سینمای هالیوود که اثر جاودانه "دیوانه ای از قفس پرید" یا همان "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" را در کارنامه دارد دیروز بر اثر کهولت سن و در سن 86 سالگی چشم از جهان فرو بست.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

حسن زارعی
نسل جدید بازیگری هیاهوی دیده شدن و شهرت دارد/اصول در تئاتر ایران از بین رفته است

بازیگر دیوار به دیوار 2 گفت: نسل ما هیاهویی که نسل جدید برای دیده شدن و معروف شدن دارند را نداشت و فقط به کارش و اتفاقی که برای جامعه باید جاری می شد فکر می کرد.

حسن زارعی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره دوری از فضای بازیگری و بازگشت مجددش بعد از بیست سال گفت: با امین تارخ اولین کلاس های بازیگری را در سال 74 تاسیس کردیم به همین دلیل بیشتر وقتم را به تدریس و مدیریت کارگاه مشغول شدم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *